کد خبر : 110605
تاریخ انتشار : جمعه 29 دی 1396 - 13:08
-

سایه مشکلات مالی بر فوتسال/ چرا تیم ها خریدار ندارند؟

سایه مشکلات مالی بر فوتسال/ چرا تیم ها خریدار ندارند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیگ برتر نوزدهم فوتسال در شرایطی هفته گذشته به پایان رسید که این روزها زمزمه هایی مبنی بر کناره گیری تاسیسات دریایی از لیگ برتر شنیده می شود.اتفاقی که بدون تردید نقطه ای تاریک در کارنامه کمیته کنونی فوتسال پس از انحلال تیم های منصوری قرچک و دبیری تبریز خواهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیگ برتر نوزدهم فوتسال در شرایطی هفته گذشته به پایان رسید که این روزها زمزمه هایی مبنی بر کناره گیری تاسیسات دریایی از لیگ برتر شنیده می شود.اتفاقی که بدون تردید نقطه ای تاریک در کارنامه کمیته کنونی فوتسال پس از انحلال تیم های منصوری قرچک و دبیری تبریز خواهد بود.

در فصل اخیر لیگ برتر چند تیم با مشکلات شدید مالی همراه بودند و حتی در هفته های پایانی با کمک هایی از کمیته فوتسال به حیاتشان ادامه دادند. بارها بحث انحلال یا واگذاری تیمهایی مثل آذرخش بندرعباس، هیات فوتبال قم،ارژن شیراز و … مطرح شد و این در حالی است که تیم هایی مثل شهروند ساری، حفاری خوزستان، مقاومت قرچک، مقاومت البرز ،آتلیه طهران قم و … هم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کردند.

این روزها که زمزمه های انحلال تیم تاسیسات به گوش می رسد باید به این فکر کرد که کمیته فوتسال چه کاری برای ورود سرمایه به فوتسال کرده است و چرا علیرغم رسیدن به سکوی سومی جهان،تیم های فوتسال ما برای واگذاری حتی مشتری ندارد.

زمانی بود که چندین اسپانسر مترصد فرصتی برای خرید امتیاز یک تیم در فوتسال بودند اما الان کار به جای رسیده که با هبه کردن امتیاز تیم ها هم کسی پیدا نمی شود تا در فوتسال هزینه کند.به نظر می رسد اگر تاسیسات دریایی هم قصد فروش امتیاز خود را داشته باشد به رویه فولاد ماهان، تام ایران خودرو،شن سا ساوه و… مشتری پر و پاقرصی نخواهد داشت و در خوش بینانه ترین حالت تیم را به اسپانسری کم هزینه در تهران واگذار می کند.

حالا که فرصت زیادی تا شروع فصل آینده لیگ برتر باقی مانده چه خوب که تدبیری اندیشه شود تا بحث مشکلات مالی در فوتسال و فراری شدن اسپانسرها بررسی شده و تیم ها با قوای یک تیم خوب وارد لیگ شوند. این روزها بحث حرفه ای شدن باشگاه های فوتسال هم مطرح است  و بدون تردید یکی از الزامات آن نبود مشکل مالی در تیم هاست.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار جمعه , ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲

فقط اگه مسابقات از شبکه ۳ پخش بشه اسپانسر میاد طرف فوتسال فقط همین راه هست