کد خبر : 110744
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 - 16:49
-

افشاگری علی ناظم‌الشریعه از تخلف‌های سریالی سلیمانی در سازمان لیگ

افشاگری علی ناظم‌الشریعه از تخلف‌های سریالی سلیمانی در سازمان لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی ناظم‌الشریعه برادر سرمربی تیم ملی هدایت تیم صدرای شیراز در لیگ دسته دوم را به عهده دارد. او در ‌گفت‌وگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، به یک سری از تخلف‌های دبیر سازمان لیگ در لیگ دو اشاره کرد. ناظم‌الشریعه گفت: مهرداد رکان و کامبیز گمرکی دو بازیکن تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی ناظم‌الشریعه برادر سرمربی تیم ملی هدایت تیم صدرای شیراز در لیگ دسته دوم را به عهده دارد.

او در ‌گفت‌وگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، به یک سری از تخلف‌های دبیر سازمان لیگ در لیگ دو اشاره کرد. ناظم‌الشریعه گفت: مهرداد رکان و کامبیز گمرکی دو بازیکن تیم ماهان گچساران کارت پایان خدمت نداشتند و بدون اینکه کارت بازی برایشان صادر شده باشد، با کارت ملی در هفته اول مقابل ما بازی کردند. به همین دلیل اعتراضمان را به سازمان لیگ کردیم و کاظم سلیمانی از آنها تعهد گرفت تا قبل از هفته دوم کارت پایان خدمتشان را آورده و کارت بازی خود را دریافت کنند. ما با این تیم در هفته اول بازی داشتیم و شکست خوردیم. همین بازیکنی که کارت بازی نداشت به ما گل زد.

او افزود: ما از سازمان لیگ خواستیم بازی را سه بر صفر کند اما آقای سلیمانی می‌گوید نمی‌توانیم. چون خودش اشتباه کرده، پرونده را به کمیته انضباطی پاس می‌دهد و نمی‌خواهد گردن بگیرد. اما مگر خود سلیمانی بازی گیتی‌پسند و هیات فوتبال در لیگ برتر را سه بر صفر اعلام نکرد؟

سرمربی تیم صدرای شیراز اضافه کرد: متاسفانه تخلف‌های زیادی در مسابقات می شود و مقصر این اتفاقات نیز کاظم سلیمانی است. بازیکنی را می‌شناسم که در دوران خدمت سربازی‌اش در لیگ بازی کرده است. کامبیز گمرکی نیز سال پیش با شناسنامه شخص دیگری بازی کرده است.

ناظم‌الشریعه همچنین به یکی دیگر از گاف‌های سلیمانی درلیگ دو اشاره کرد و افزود: قانون به وضوح اشاره کرده که بازیکن از لیگ بالاتر نمی‌تواند به لیگ پایین برود. اما امسال فرشاد شارقی که بازیکن گیتی‌پسند بود در لیگ دو برای هایپر اصفهان بازی می‌کند. علی تسلیمیان بازیکن تیم تاسیسات دریایی تهران نیز با تیم هیات فوتبال کاشان قرارداد بسته است. آقایان می‌گویند بازیکنی که ۶ ماه در لیگ برتر بازی نکرده می‌تواند به لیگ پایین تر برود. اولا چنین قانونی نداریم. دوما اگر چنین چیزی باشد، آیا ۶ ماه از بازی نکردن فرشاد شارقی گذشته است؟

او بیان کرد: هر چه به آقای سلیمانی می‌گوییم قبول نمی‌کند. با عباس ترابیان در این زمینه صحبت کردم و او گفت امکان ندارد بازیکنی بتواند از لیگ برتر به لیگ دسته دوم برود. اگر قرار باشد شرایط به همین شکل پیش برود، تیم‌داری نمی‌کنیم. مگر لیگ دو چه چیزی برای ما دارد؟ هنوز جام قهرمانی فصل پیش به تیم‌های قهرمان و نائب قهرمان داده نشده است!

ناظم‌الشریعه در پایان نیز به تغییر سن بازیکنان تیم‌های امید اشاره کرد و گفت: با جابجایی که از سوی سازمان لیگ در سن  مجاز بازیکنان تیم امید انجام شده، یک رده سنی به کل محو می‌شود. تمام تیم‌ها نیز به این موضوع اعتراض دارند اما هیچ کس صدایشان را نمی‌شوند.

مصاحبه از:شاهین فراست

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۳۸

ایشون سازمان لیگ و با پا دگان اشتباه گرفته ورفتاری بسیار زننده دارد و غیر از توهین و متلک چیزی بلد نیست