کد خبر : 110706
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 - 11:37
-

ناظم‌الشریعه: تا سوار هواپیما نشویم نباید بازی با آذربایجان را باور کنیم/ تمام برنامه‌های تیم ملی به هم ریخته است

ناظم‌الشریعه: تا سوار هواپیما نشویم نباید بازی با آذربایجان را باور کنیم/ تمام برنامه‌های تیم ملی به هم ریخته است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه درباره شرایط تیم ملی فوتسال کشورمان پیش از سفر به کشور آذربایجان و انجام دو دیدار تدارکاتی با این تیم، اظهار داشت: اردوی ما در تهران روز گذشته (جمعه) به پایان رسید و بازیکنان به شهرهای خود بازگشتند. قرار است فردا دوباره بازیکنان به کمپ تیم ملی بیایند و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه درباره شرایط تیم ملی فوتسال کشورمان پیش از سفر به کشور آذربایجان و انجام دو دیدار تدارکاتی با این تیم، اظهار داشت: اردوی ما در تهران روز گذشته (جمعه) به پایان رسید و بازیکنان به شهرهای خود بازگشتند. قرار است فردا دوباره بازیکنان به کمپ تیم ملی بیایند و پس از یک جلسه تمرین عازم آذربایجان شویم. اگر چه تا سوار هواپیما نشدیم، نباید باور کنیم!

«لغو دیدار با اسلوونی برنامه تیم ملی را به هم نریخته است؟» وی در این‌باره گفت: بله دقیقاً همه چیز به هم ریخت. برنامه آمادگی بازیکنان به هم خورده و کاملاً سر درگُم هستیم. ما از سه ماه پیش برای بازی با اسلوونی برنامه‌ریزی کرده بودیم، اما متأسفانه این مسابقه لغو شد. همانطور که گفتم الآن با مکافات و بدبختی تمرین می‌کنیم و تمام برنامه‌ها به هم ریخته است. نباید وضعیت اینطور باشد و در برنامه‌های تیم ملی خللی ایجاد شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره شرایط جسمانی بازیکنان تیم ملی گفت: سه بازیکن ما مصدوم بودند که خدا را شکر آسیب دیدگی آنها برطرف شده و اکنون فقط سنگ‌سفیدی کمی مشکل دارد. ضمن اینکه تیم آذربایجان کمی خشن فوتسال بازی می‌کند و امیدوارم بازیکنان‌مان مقابل این تیم دوباره دچار آسیب‌دیدگی جدیدی نشوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

برو بزن
غذا بزن
شما که از اردوها فقط عاشق غذا خوردن هستی
اگر هم خواستی موقع برگشت یه پرس اضافه با خودت ببر

Mehran یکشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۵:۴۳

نظر ندی سنگین تره