کد خبر : 110866
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1396 - 11:54
دسته‌بندی نشده
-

ناظم الشریعه:سعی داریم قهرمانی جام ملت های آسیا را دوباره تکرار کنیم

ناظم الشریعه:سعی داریم قهرمانی جام ملت های آسیا را دوباره تکرار کنیم
سر مربی تیم ملی فوتسال،با تاکید بر اهمیت بازی دوستانه ملی پوشان کشورمان با تیم ملی جمهوری آذربایجان گفت:با این تمرینات و بازی ها ، تلاش داریم قهرمانی جام ملت های آسیا را دوباره تکرار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه در حین تمرینات بازیکنان کشورمان در سالن ورزشی باکو گفت: در آستانه رقابت های جام ملت های آسیا در چین که همزمان با دهه فجر در چین برگزار خواهدشد ، سوم و چهارم بهمن دو بازی دوستانه و تدارکاتی با تیم ملی فوتسال جمهوری آذربایجان خواهیم داشت .
وی با اشاره به اینکه در اولین روز سفر به جمهوری آذربایجان تمرینات بازیکنان بلافاصله از سرگرفته شد،افزود: سعی داریم با شرکت در بازهای دوستانه سطح آمادگی تیم را بالا ببریم.
ناظم الشریعه تیم ملی فوتسال جمهوری آذربایجان را از تیم های شناخته شده در جهان عنوان کرد و افزود: این تمرینات و دیدار های دوستانه برای بازیکنان کشورمان همچنین نوعی انتخابی هم است و تمام بازیکنان را زیر نظر داریم و با این تمرینات و بازی ها سعی داریم قهرمانی جام ملت های آسیا را دوباره تکرار کنیم .

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از مساعدت ها و اقدام سریع فدراسیون فوتبال جمهوری آذربایجان برای برگزاری دو دیدار دوستانه و تدارکاتی با تیم ملی این کشور ابراز قدردانی کرد .
وی افزود: بعد از لغو برگزاری دیدار دوستانه با اسلوونی، بازی دوستانه و تدارکاتی با تیم ملی جمهوری آذربایجان را دستور کار قرار دادیم.
وی با اشاره به وجود ارتباط خیلی خوب میان فدراسیون های فوتبال جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان گفت : با توجه به اینکه زمان اندک و کمی داشتیم ، با هماهنگی با فدراسیون جمهوری آذربایجان برنامه ریزی خیلی زود انجام شد و این دو بازی به نظرم می تواند تاثیر بسزایی برای کسب مقام قهرمانی داشته باشد .
وی، تیم های ملی ژاپن، تایلند، ازبکستان، لبنان و عراق را از تیم های عمده حاضر در رقابت های جام ملت های آسیا ۲۰۱۸ میلادی عنوان کرد و با اشاره به عزم ملی پوشان کشورمان برای کسب مقام قهرمانی در این رقابت ها گفت : چند نفر از بازیکنان جوان را نیز به تیم ملی کشورمان جذب کردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.