کد خبر : 111086
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1396 - 11:27
-

توکلی:خستگی لیگ هنوز در تن بازیکنان مانده است/سیاست حفاری این نیست که تیم قدرتمندی ببندد/قطعا با پلی آف شرایط لیگ بهتر می شود

توکلی:خستگی لیگ هنوز در تن بازیکنان مانده است/سیاست حفاری این نیست که تیم قدرتمندی ببندد/قطعا با پلی آف شرایط لیگ بهتر می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد توکلی درباره برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال و انجام چهار بازی تدارکاتی با بلاروس و آذربایجان گفت: اردوهای تیم ملی بلافاصله بعد از اتمام لیگ آغاز شد. مهمترین برنامه سرمربی تیم ملی این بود که بازیکنان را از لحاظ ذهنی آماده کند و از لحاظ هماهنگی به شرایط آرمانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد توکلی درباره برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال و انجام چهار بازی تدارکاتی با بلاروس و آذربایجان گفت: اردوهای تیم ملی بلافاصله بعد از اتمام لیگ آغاز شد. مهمترین برنامه سرمربی تیم ملی این بود که بازیکنان را از لحاظ ذهنی آماده کند و از لحاظ هماهنگی به شرایط آرمانی برگرداند.

وی افزود: خستگی لیگ هنوز در تن بازیکنان مانده است و برای همین سه، چهار مصدوم دادیم. آنها با دردهای کهنه بازی می کردند و دوباره مصدومیتشان تجدید شد.

ملی پوش فوتسال در خصوص جام ملتهای آسیا تاکید کرد: تیم های ژاپن و تایلند تغییراتی داشته اند. هر دوره از جام ملتها که می گذرد، کار برای ایران سخت تر می شود. ایران دوباره به قدرت اول آسیا تبدیل شده است و سایر کشورها با دو برابر قدرت برابر ما بازی می کنند.

توکلی در ادامه درباره شرایط تیم حفاری در لیگ برتر و اینکه چرا این تیم نمی تواند به عنوان قهرمانی برسد، تصریح کرد: شرایط حفاری کاملا متفاوت بود. در طول فصل سیاست باشگاه این نبود که تیم منسجم و قدرتمندی ببندد. هدف بستن یک تیم بومی بود و امسال خروجی بیشتری هم دادیم. ابتدای فصل هم امتیازات زیادی از دست دادیم که باعث شد در کورس نمانیم. با تغییر مدیریت باشگاه و شناختی که من دارم، قرار است فصل آینده تیم قدرتمندی روانه لیگ کنیم.

ملی پوش فوتسال ایران درباره احتمال تغییر شکل برگزاری لیگ و تبدیل آن به پلی آف، گفت: قطعا با پلی آف شرایط بهتر می شود. تمام لیگ های معتبر دنیا به این شکل برگزار می شود. در اینصورت هم لیگ طولانی تر می شود و هم کمک زیادی به رشد فنی و بدنی بازیکنان می کند. در شرایط فعلی، خیلی از تیم ها از اواسط لیگ بی تفاوت می شوند و انگیزه زیادی ندارند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.