کد خبر : 111128
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1396 - 17:15
دسته‌بندی نشده
-

شکستن طلسم تساوی آذربایجان در خانه خودش دلچسب بود/ هماهنگ‌تر شدیم

شکستن طلسم تساوی آذربایجان در خانه خودش دلچسب بود/ هماهنگ‌تر شدیم
دروازه‌بان تيم‌ملي فوتسال ايران گفت: پيروزي برابر آذربايجان قدرتمند و شكست طلسم تساوي‌هاي مان با اين تيم در خانه خودش براي ما دلچسب بود.

سپهر محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی‌های خوبی مقابل آذربایجان انجام دادیم که پیروزی در دومین بازی بسیار خوب و لذت بخش بود و فکر می کنم با توجه به سطح بازی‌ها، تدارک خوبی پیش از جام ملت‌های آسیا برای تیم‌ملی به حساب می‌آمد.
وی افزود: بالاخره سایر رقبای ایران در جام ملت‌ها هم با برنامه‌ریزی بلند مدت، اردوهای خوبی را همچون تایلند در اروپا پشت‌سر گذاشته بودند و ما نیز نیاز به این بازی ها داشتیم که به نظرم باعث شد تا تیم‌ملی هماهنگ‌تر شود هر چند که مصدومیت چند بازیکن کام ما را هم تلخ کرد اما امیدواریم هر چه سریعتر به تیم برسند و تیم ملی بتواند با تمام توان به تایپه عزیمت کند.
دروازه‌بان تیم‌ملی ایران خاطرنشان کرد: هدف اول و آخر تیم‌ملی تکرار قهرمانی آسیا و بازگشت با مدال خوشرنگ طلاست و انشاالله باز هم بتوانیم از این عنوان دفاع کنیم و همه تمرکز کادر و بازیکنان فقط به روی فتح این عنوان معطوف شده است. بی‌شک تمام توان خود را انجام خواهیم داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.