کد خبر : 111183
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1396 - 10:16
-

خوراکچی: آن زمان که فالکائو اختلاف زیادی با گلهای شمسایی داشت برزیل بدنبال بدست آوردن این عنوان بود/نفر بعدی برای آقای گلی جهان در ایران نداریم/فدراسیون نگران هزینه‌های دعوت تیم‌هاست/شمسایی دانشمند است

خوراکچی: آن زمان که فالکائو اختلاف زیادی با گلهای شمسایی داشت برزیل بدنبال بدست آوردن این عنوان بود/نفر بعدی برای آقای گلی جهان در ایران نداریم/فدراسیون نگران هزینه‌های دعوت تیم‌هاست/شمسایی دانشمند است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی در مورد رسیدن  فالکائو مهاجم برزیلی به آقای گلی جهان در فوتسال که در حال حاضر در دستان وحید شمسایی است، گفت:افتخار آقای گلی جهان که در حال حاضر در دستان وحید شمسایی است متعلق به تمام مردم ایران است که از بدو شروع فوتسالش از وی حمایت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی در مورد رسیدن  فالکائو مهاجم برزیلی به آقای گلی جهان در فوتسال که در حال حاضر در دستان وحید شمسایی است، گفت:افتخار آقای گلی جهان که در حال حاضر در دستان وحید شمسایی است متعلق به تمام مردم ایران است که از بدو شروع فوتسالش از وی حمایت کردند و نباید بگذاریم این افتخار که سال‌ها برایش زحمت کشیده شده را به راحتی از دست بدهیم.

دروازه‌بان سابق تیم ملی گفت:  من در ابتدا دروازبان تیم‌های فوتبال پرسپولیس و کشاورز تهران بودم و سپس به  فوتبال سالنی روی آوردم که آن زمان فوتبال سالنی  اینقدر هیاهو نداشت البته بعدها  به نام فوتسال حرفه ای تغییر نام پیدا کرد. من در ابتدا در لیگ ایران و سپس به عنوان بازیکن دستیار مربی در تیم ملی حضور داشتم  و سال ۹۲ با سرمربیگری مایلی‌کهن چهارم دنیا شدم. شناخت کاملی از بالا به پایین فوتسال دارم و وحید شمسایی را به خوبی می شناسم و می‌دانم که وی چه سختی‌هایی را تحمل کرده تا این افتخار را کسب کند.

خوراکچی گفت: یادم است آن زمان که فالکائو بازیکن برزیلی اختلاف بسیار زیادی حدود ۸۰ گل با وحید شمسایی داشت فدراسیون فوتبال برزیل به دنبال بدست آوردن این عنوان بود و تا به امروز هم این فدراسیون بیکار ننشسته و با دعوت مجدد فالکائو که تاکنون چندین بار از فوتسال حرفه‌ای خداحافظی کرده است این موضوع به خوبی نمایان است.

مربی سابق تیم ملی گفت: اما در کشور ما همه چیز برعکس شده است. ما وحید شمسایی و آقای گلی جهان را رها کردیم و به فکر مسائل دیگر هستیم. همانطور که اطلاع دارید برای افتخار و عنوان آقای گلی جهان چندین فدراسیون‌ فوتبال زحمت کشیدند، از زمان صفایی فراهانی، دادکان، کفاشیان و در حال حاضر تاج رئیس فدراسیون فوتبال و عنوان آقای گلی جهان افتخاری بوده بر ویترین فدراسیون‌های فوتبال ایران که در حال حاضر میراث‌دار آن فدراسیون تاج است. از شناختی که من از تاج و ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال دارم می‌دانم آنها امانتدار خوبی هستند و به هر نحوی که شده این میراث را حفظ می‌کنند. البته همه فدراسیون‌های ما یک هدف داشتند آن هم ارتقای فوتبال و فوتسال ایران در سطح جهان بوده است.

وی گفت: در حال حاضر فدراسیون فوتبال ایران پنج ستاره است و در حال حفظ کردن آن هستیم. اما آقای گلی جهان را به راحتی داریم از دست می‌‌دهیم من اگر این حرف‌ها را می‌زنم به این دلیل است که در تیم ملی فوتسال ما بازیکنان دیگری نیستند که بتوانند بعد از وحید شمسایی این عنوان  و افتخار را بدست بیاورند ما نفر بعدی برای آقای گلی جهان در ایران نداریم و اگر آن را از دست بدهیم دیگر بدست آودن آن خیلی سخت است در حال حاضر مهاجم برزیلی فالکئو اختلافش به یک گل رسیده و اگر نتوانیم از وحید شمسایی حمایت کنیم این افتخار را از دست می‌دهیم.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس و کشاورز گفت: اگر من این صحبت‌ها را می‌کنم ذی‌نفع این موضوع نیستم و خدا را شاهد می‌گیرم که دلم می‌سوزد به عنوان یک عضو خانواده فوتسال و یک فرد ایرانی که چرا باید این افتخاری که سال‌ها برایش زحمت کشیده شده و هزینه بیت‌المال صرف آن شده را به راحتی از دست بدهیم. من شنیده‌ام که دوستانی گفته‌اند قرار است در خرداد ماه دو تیم دعوت شود تا وحید شمسایی به میدان برود اما به نظر من چرا ۵ الی ۶ ماه دیگر آن زمان خیلی دیر است.

وی گفت: چطور است برزیل تیم اول دنیا که در هر دو رشته فوتسال ،فوتبال همیشه مدعی هستند و افتخارات بسیار زیادی دارند در مسابقات مهمی مثل گرندپری که بعد از جام جهانی فوتسال معتبرترین جام جهانی و به نام جام جهانی کوچک معروف است از بازیکن خود فالکائو استفاده می‌کنند اما ما نمی‌توانیم از وحید شمسایی که در حال حاضر در لیگ ما به عنوان بازیکن و مربی بازی می‌کند و فکر می‌کنم که حداقل وی بتواند ۳۰ دقیقه مفید برای تیم ملی داشته باشد استفاده کنیم.

 وی افزود: طبق صحبت‌هایی که من شنیده‌ام فدراسیون فوتبال نگران هزینه‌های دعوت تیم‌ها هستند من در همین جا به آنها قول می‌دهم ما در ایران افرادی داریم که حاضرند این کار را برای کشورشان انجام دهند به طور مثال اگر شما در یک برنامه شبکه سه و یا برنامه پربیننده ۹۰ این موضوع را عنوان کنید ببینید چقدر مردم ایران از وی و عنوان آقای گلی حمایت می کنند و خودشان درخواست می دهند که تمام  هزینه‌ها را متقبل می‌شوند  ما از لحاظ علمی در جاهای مختلف به افتخارات دانشمندان خود می‌بالیم و به تک تک آنها افتخار می‌کنیم. به نظر من وحید شمسایی هم دست کمی از آن دانشمندان ندارد و در رشته خودش (فوتسال) یک دانشمند و یک افتخار برای ایران عزیز می باشد چرا ما نباید از دانشمندان خود که سرمایه‌های این کشور هستند حمایت کنیم؟

وی در پایان گفت: من باز هم میگویم شناختی که از تاج ریاست  فدراسیون  فوتبال دارم و به خوبی از وی را می شناسم می‌دانم که وی میراث دار و امانتدار خوبی است و نمی گذرد این عنوان و افتخار را از دست بدهیم و در همین جا برای تیم ملی فوتسال که عازم مسابقات آسیایی چین تایپه  است آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

وقتى تو که تیم ها رو یکى یکى به دست دو میندازى به خودت میگى فوق تخصص فوتسال!!!! معلومه شمسایى هم میشه دانشمند!!! فرق فالکائو با شمسایى اینه که فالکائو به تیم ملى کشور پشت نکرد و به محض دعوت شدن سریع اومد بازى کرد نه مثل شمسایى که گفت صلاح نمیدونم!! بیام تیم ملى و شرایط براى تیم ملى تعیین کنه!! فهمیدى ؟!!الان دیگه حقش نیست بیاد تیم ملى چون وقتى تیم ملى بهش نیاز داشت به تیم ملى پشت کرد

پرشین گلف دوشنبه , ۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

این ایران دشمنان بسیار دارد در کمین آقای خوراکچی….
از سرمربی تیم ملی بپرسید چرا اینکار بزرگ را انجام نمیدهد.