کد خبر : 111181
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1396 - 10:10
-

ناظم الشریعه:ما بهترین‌ها را انتخاب کرده‌ایم/دوری یک ساله از اردوی تیم ملی، بهادری را تحت تأثیر قرار داده است/در جام جهانى هم همه فکر می‌کنند باید قهرمان شویم!

ناظم الشریعه:ما بهترین‌ها را انتخاب کرده‌ایم/دوری یک ساله از اردوی تیم ملی، بهادری را تحت تأثیر قرار داده است/در جام جهانى هم همه فکر می‌کنند باید قهرمان شویم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم‌الشریعه درباره لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی نهایی تیم ملی فوتسال برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: از نظر ما نفرات این لیست، بهترین بازیکنانی هستند که می‌توانند در این رقابت‌ها به میدان بروند و ما بهترین‌ها را انتخاب کرده‌ایم. البته بازیکنان دیگری هم بودند که در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم‌الشریعه درباره لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی نهایی تیم ملی فوتسال برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: از نظر ما نفرات این لیست، بهترین بازیکنانی هستند که می‌توانند در این رقابت‌ها به میدان بروند و ما بهترین‌ها را انتخاب کرده‌ایم. البته بازیکنان دیگری هم بودند که در اردوی تیم ملی تا آخر کنار ما حاضر بودند که نمی‌توانیم در این رقابت‌ها از آنها استفاده کنیم.

وی در مورد غیبت قدرت بهادری در این لیست که در تورنمنت‌های مختلف جزو نفرات اصلی تیم ملی بود، اظهار داشت: عملکرد قدرت کمی دچار نوسان شده است. شاید هم این اُفت نباشد و سایر ملی‌پوشان پیشرفت بیشتری نسبت به او داشته‌اند. شاید دوری یک ساله از اردوی تیم ملی، بهادری را تحت تأثیر قرار داده است. قدرت بهادری از بهترین بازیکنان تیم خود بوده، برای تیم ملی زحمات زیادى کشیده است و می‌تواند تیم ملی را در اردوها و مسابقات بعدی همراهی کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره شرایط مصدومان و اینکه آیا این بازیکنان می‌توانند کارایی صددرصد خود را در مسابقات قهرمانی آسیا به نمایش بگذارند یا خیر، تصریح کرد: وضعیت سنگ‌سفیدی کاملاً خوب است. اسماعیل‌پور هم شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارد و دو روز است کنار تیم تمرین می‌کند. مطمئن باشید اگر شرایط این بازیکنان قابل قبول نبود، آنها را به چین تایپه نمی‌بردیم، چون چنین بازیکنی در این رقابت‌ها به درد ما نمی‌خورد.

ناظم‌الشریعه در مورد انتظارات از تیم ملی فوتسال و اینکه کسی به کمتر از مقام قهرمانی در مسابقات آسیایی راضی نمی‌شود، خاطرنشان کرد: همیشه همین‌گونه است و در جام جهانى هم همه فکر می‌کنند باید قهرمان شویم! کادر فنی و بازیکنان تلاش می‌کنند تا تیم ملی بهترین نمایش را داشته باشد و به قهرمانی رقابت‌ها دست یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.