کد خبر : 111234
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 - 12:21
-

تاج:انتظاری جز قهرمانی از تیم ملی فوتسال در آسیا نیست/ جوان‌گرایی خوبی در تیم شده است

تاج:انتظاری جز قهرمانی از تیم ملی فوتسال در آسیا نیست/ جوان‌گرایی خوبی در تیم شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال ایران اعزامی به مسابقات جام‌ملت‌های آسیا از ساعت ۱۱ امروز (سه‌شنبه) در هتل آکادمی ملی فوتبال آغاز شد. در این مراسم که با حضور اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی فوتسال برگزار می‌شد، مهدی تاج، محمدرضا ساکت، حسین شمس، علیرضا سهرابی و عباس ترابیان حضور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال ایران اعزامی به مسابقات جام‌ملت‌های آسیا از ساعت ۱۱ امروز (سه‌شنبه) در هتل آکادمی ملی فوتبال آغاز شد. در این مراسم که با حضور اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی فوتسال برگزار می‌شد، مهدی تاج، محمدرضا ساکت، حسین شمس، علیرضا سهرابی و عباس ترابیان حضور داشتند.

تاج در ابتدای مراسم گفت: ارزیابی خودم از فوتسال خوب است چون لیگ بی‌نظیری داریم. بیش از ۱۰۰ باشگاه در فوتسال در تمام رده‌ها فعالیت می‌کنند. تیم ملی ما هم جزو شش تیم خوب دنیا است. سال آینده هم بدرقه فوتبال را برای جام ملت‌ها خواهیم داشت. ما در تمام رویدادها حضور خوبی داریم. قهرمانی تیم فوتبال ساحلی در پرشین کاپ را هم تبریک می‌گویم.

او افزود: انتظاری جز قهرمانی از تیم ملی فوتسال در آسیا نیست. اگر بهترین پشتیبانی را هم داشته باشیم نمی‌توان ضمانت قهرمانی داد اما عقبه ما کلی قهرمانی هست که توسط همین تیم و مربیان به دست آمده است. البته جوان‌گرایی خوبی در تیم شده است که از آقای ناظم‌الشریعه تشکر کردم. تیم ملی فوتبال هم در یکی دو سال اخیر جوان‌گرایی منطقی داشتیم. این‌ها را در آینده می‌گویند کار خوبی بوده است و الان کسی نمی‌بیند. مرحوم دهداری در تیم ملی جوان‌گرایی خوبی داشت و همه به او حمله کردند اما الان از او تعریف می‌کنند. در تیم فوتبال ساحلی هم کلی بازیکن زیر ۲۱ سال آورده‌اند.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین خاطرنشان کرد: شاید تا سه چهار ماه آینده ساختمان فنی و اداری برای فوتسال در کمپ تیم ملی احداث کنیم. مثل ساختمانی که برای فوتبال ساختیم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.