کد خبر : 111230
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 - 12:01
دسته‌بندی نشده
-

ترابیان:نمی‌توانیم منکر شویم که فوتسال نسبت به فوتبال از جایگاه پایین‌تری برخوردار است/برخی مواقع باخت در فوتبال باعث جابجایی در یک فدراسیون می‌شود

ترابیان:نمی‌توانیم منکر شویم که فوتسال نسبت به فوتبال از جایگاه پایین‌تری برخوردار است/برخی مواقع باخت در فوتبال باعث جابجایی در یک فدراسیون می‌شود
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال، گفت: با توجه به جایگاهی که ما در فوتسال جهان داریم نیازمند ورزشگاهی در شان این رشته هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال به مسابقات قهرمانی آسیا در واکنش به توجه بیشتر نسبت به فوتبال و کم توجهی به فوتسال گفت: نمی‌توانیم منکر این موضوع شویم که فوتسال نسبت به فوتبال از جایگاه پایین‌تری برخوردار است، در تمام دنیا هم همینطور است که شاید علتش پولی باشد که در فوتبال رد و بدل می‌شود که جایگاه این رشته را رفیع‌تر کرده و توجه افراد بیشتری را معطوف به خود کرده است که باعث بالا رفتن اهمیت فوتبال شده است.

وی ادامه داد: برخی مواقع باخت در فوتبال باعث جابجایی در یک فدراسیون می‌شود اما این اتفاق در فوتسال نمی‌تواند خیلی محتمل باشد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره گلایه‌ها نسبت به سالن برگزاری دیدار دوستانه با بلاروس گفت: درباره تیم ملی سالن بسیار خوبی داریم که کفپوش مناسبی برای آن تهیه شده است و نگرانی از این بابت نداریم. اتفاقا محلی آبرومند برای فوتسال است که  حتی وقتی برخی کشورهای علاقمند برای برگزاری اردو به ایران می‌آیند می‌توانیم از آن استفاده کنیم. اما درباره استادیوم فوتسال این موضوع کار فدراسیون نیست و نیازمند تامین بودجه و تصمیم‌گیری در دولت است.

ترابیان خاطرنشان کرد: البته در فوتبال هم در سال‌های اخیر بخصوص در تهران حرکت قابل توجهی برای ساخت استادیوم مناسب نداشتیم و ورزشگاه آزادی را که داریم مربوط به سال‌های گذشته است. در حالی که نسبت به اهمیت پایتخت و از سوی دیگر با توجه به جایگاه ما در فوتسال جهان نیازمند ورزشگاهی در شان این رشته هستیم که دولت باید بودجه آن را تعیین کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.