کد خبر : 111275
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 - 23:32
-

توریست همراه تیم ملی در چین تایپه کیست؟

توریست همراه تیم ملی در چین تایپه کیست؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال در حالی امشب(سه شنبه) تهران را به مقصد چین تایپه ترک کرد که یک نفر خارج از تیم همراهش است. فرزاد هنرپیشه رئیس هیات فوتبال فارس، کسی است که به معنای واقعی کلمه با عنوان توریست به چین تایپه می رود و این سفر نیز با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال در حالی امشب(سه شنبه) تهران را به مقصد چین تایپه ترک کرد که یک نفر خارج از تیم همراهش است. فرزاد هنرپیشه رئیس هیات فوتبال فارس، کسی است که به معنای واقعی کلمه با عنوان توریست به چین تایپه می رود و این سفر نیز با هزینه فدراسیون فوتبال انجام می شود.

مهدی تاج در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره حضور هنرپیشه در کاروان اعزامی به چین تایپه گفت: هیات رئیسه کمیته فوتسال این تصمیم را گرفته و از خودشان سوال کنید.

57630695در حالی رئیس فدراسیون فوتبال از مصوب کردن این سفر در هیات رئیسه می گوید که هیچ دلیل و منطقی پشت سر این سفر وجود ندارد. از طرفی گفته می شود هنرپیشه برای کسب تجربه در تایپه انتخاب شده است!

اما این ابهام وجود دارد که حضور رئیس هیات فوتبال یک استان در سفر تیم ملی چه لزومی دارد؟

همچنین ابهام دوم این است که چرا رئیس هیات فوتبال فارس برای این سفر انتخاب شده است. آیا سازوکار مشخصی برای این انتخاب وجود داشته است یا روابط در آن نقش داشته است.

بدون شک این اتفاق پشت پرده ای داشته است که سعی می کنیم در روزهای آینده اطلاع رسانی کامل تری از آن داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰:۰۵

باسلام این اقا وناظم سابقه نزدیکی زیادی دارند.والان وقت ادای دین است.ما هم که خواب هستین.شب همه بخیر

فرهاد چهارشنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۲۵

اینجا بازی دوسر سود براشونه. رئیس فدراسیون به رای هیات ها نیاز داره اون یکی هم میره ی حالی میکنه و برمیگرده.بالاخره دور همی میخوریم دیگه

سجاد چهارشنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹

جهت تشویق ایسلندی ایشون بردن … بجای پول مسافرت ایشان که فدراسیون میده همون پول و میدان به تیم ارژن شیراز که پول مسافرت نداشتن…. هر چند لیگ امسال تمام شده ولی سال بعدی هم هست … ایشون بردن تا یاد بگیره تیمهایی که پول ندارن چگونه مدیریت میشن مثل ارژن شیراز… انشاءالله در آینده ای نزدیک حاصل این مسافرت را خواهید دید …..