کد خبر : 111213
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 - 10:08
-

جاوید: در آسیا نباید تیمی را دست‌کم بگیریم/ از مسابقات سال ۲۰۱۲ درس بزرگی گرفتیم

جاوید: در آسیا نباید تیمی را دست‌کم بگیریم/ از مسابقات سال ۲۰۱۲ درس بزرگی گرفتیم
ملی‌پوش فوتسال کشورمان معتقد است نباید تیمی را در مسابقات قهرمانی آسیا دست کم بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید درباره شرایط تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا اظهار داشت: بازیکنان شرایط خوبی دارند. در چهار دیدار دوستانه به میدان رفتیم و منتظریم هرچه زودتر مسابقات قهرمانی آسیا آغاز شود تا شروع پرقدرتی داشته باشیم و در پایان رقابت‌ها به قهرمانی آسیا دست یابیم.

وی در مورد رقبای تیم ملی در راه دفاع از عنوان قهرمانى گفت: ژاپن سه بار قهرمان آسیا شده و تیم شناخته شده‌ای است. تایلند هم در چند سال اخیر بازی‌هایی نزدیک به ایران ارائه می‌کند. می‌توانیم ازبکستان را نیز به این تیم‌ها اضافه کنیم اما ایران روی کاغذ شانس اول قهرمانی است.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان ادامه داد: ما اگر بخواهیم به قهرمانی برسیم، نباید تیمی را دست‌کم بگیریم، وگرنه ممکن است اتفاقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۲ دوباره رخ بدهد. در این رقابت‌ها یک سر و گردن از حریفان بهتر بودیم اما قهرمانی را با سهل‌انگاری از دست دادیم. درس بزرگی از آن مسابقات گرفتیم و در این دوره با تمرکز بالا وارد رقابت‌ها می‌شویم تا به قهرمانی برسیم.

جاوید در این باره که ایران در مسابقات داخل سالن آسیا و با حضور تیم‌های حاضر در جام قهرمانی آسیا قاطعانه قهرمان شد، تصریح کرد: هر تورنمنت شرایط خاص خودش را دارد. باید حرفه‌ای عمل کنیم و با تمرکز و انگیزه بالا مقابل حریفان صف‌آرایی کنیم.

«آیا در قهرمانی آسیا به دنبال آقای گلی هستید یا خیر؟» وی در پاسخ به این پرسش خاطرنشان کرد: هدف همه اعضای تیم،کسب مقام قهرمانی است و امیدوارم با ارائه عملکرد خوب، در راستای رسیدن به این هدف به تیم ملی کمک کنم.

ملی‌پوش فوتسال ایران درخصوص تیم‌های میانمار، چین و عراق که همگروهی‌های کشورمان در گروه C قهرمانی آسیا هستند، اظهار داشت: فاصله ما با سایر تیم‌های گروه بسیار بیشتر است اما اگر در دور نیمه‌نهایی یا فینال به مصاف تیم‌هایی چون ژاپن یا تایلند برویم، باید با تمام قدرت بازی کنیم تا حقانیت فوتسال ایران را در آسیا ثابت کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهرشاد سه شنبه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

فوق‌العاده ای تو چپ پای دوست داشتنی.به لطف خدا هم قهرمان جام میشید همم آقای گل میشی..