کد خبر : 111210
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 - 0:00
-

قصه گویی که داستان را وارونه تعریف کرد/ سلیمانی از ناظم الشریعه، بدهکار ساخت!

قصه گویی که داستان را وارونه تعریف کرد/ سلیمانی از ناظم الشریعه، بدهکار ساخت!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی ناظم الشریعه برادر سرمربی تیم ملی که هدایت تیم صدرای شیراز را به عهده دارد هفته پیش علیه کاظم سلیمانی دست به افشاگری زد و از تخلفات او در کمیته فوتسال گفت.(اینجا بخوانید) در ادامه کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال نیز در واکنش به ناظم الشریعه در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی ناظم الشریعه برادر سرمربی تیم ملی که هدایت تیم صدرای شیراز را به عهده دارد هفته پیش علیه کاظم سلیمانی دست به افشاگری زد و از تخلفات او در کمیته فوتسال گفت.(اینجا بخوانید)

در ادامه کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال نیز در واکنش به ناظم الشریعه در ادعایی عجیب گفت: صدرا ورودی خود را نداده و بدهکار است. طبق هماهنگی‌هایی که با سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال داشتیم قرار شده که هزینه ورود تیم صدرای شیراز از دستمزد سرمربی تیم ملی که فدراسیون فوتبال پرداخت می‌کند کسر و به حساب کمیته فوتسال واریز شود.

اما اصل ماجرا چیست؟ بر اساس تحقیق خبرنگار fut5al از کمیته فوتسال، مشخص شد سلیمانی موضوع را کاملا عکس حقیقت مطرح کرده و این اتفاق ناراحتی شدید سرمربی تیم ملی را هم در پی داشته است.

اصل قضیه این است که محمد ناظم الشریعه سال قبل، ۷۰ میلیون تومان برای دو بازی ایران و عراق در شیراز هزینه می کند. قرار بود این هزینه را فدراسیون فوتبال به ناظم الشریعه برگرداند. به همین دلیل فاکتوری با همین مبلغ به فدراسیون فوتبال ارسال می شود و فدراسیون تصمیم می گیرد در ازای بخشی از طلب ناظم الشریعه، ورودی تیم لیگ دویی صدرای شیراز(معادل ۲۴ میلیون) را از علی ناظم الشریعه دریافت نکند.

این موضوع توسط علی کفاشیان نیز مکتوب شده و او اعلام می کند هیچ مبلغی از صدرا بابت ورودی دریافت نشود.

اما بخش جالب تر داستان به زمانی مربوط می شود که سلیمانی نامه ای جداگانه تنظیم کرده و به دبیرکل اعلام می کند صدرا، ورودی را پرداخت نکرده و سریعا امتیاز تیم از صدرا گرفته شود!

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امین سه شنبه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰:۱۳

متاسفانه نه تنها سرمربی تیم ملی بلکه اکثر تیم های فوتسال لیگهای کشور از رفتار ایشون ناراضی هستن . واقعا باید فکری کرد . آقای سلیمانی بسیار بی ادب و عصبی هست .

محمد سه شنبه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

واقعا کسی نیست جلوی رفتارهای اقای سلیمانی را بکیرد