کد خبر : 111219
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 - 10:36
-

وفادار:اول فصل بدون بازی تدارکاتی وارد بازی‌ها شدیم/دو بازی سخت و فینال گونه در پیش داریم

وفادار:اول فصل بدون بازی تدارکاتی وارد بازی‌ها شدیم/دو بازی سخت و فینال گونه در پیش داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهرشاد وفادار بازیکن تیم شهرداری رشت که در نظرسنجی از سوی مخاطبین پایگاه خبری فوتسال ایران بعنوان برترین بازیکن هفته چهاردهم لیگ دسته یک انتخاب شد، در خصوص این نظرسنجی اظهار کرد: از این که در نظر سنجی اول شدم، خوشحالم و از تمام کسانی که به من رای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهرشاد وفادار بازیکن تیم شهرداری رشت که در نظرسنجی از سوی مخاطبین پایگاه خبری فوتسال ایران بعنوان برترین بازیکن هفته چهاردهم لیگ دسته یک انتخاب شد، در خصوص این نظرسنجی اظهار کرد: از این که در نظر سنجی اول شدم، خوشحالم و از تمام کسانی که به من رای دادند کمال تشکر را دارم، همچنین از پایگاه خبری فوتسال ایران که لیگ یک را بصورت جدی زیر نظر دارید، ممنونم.
وی در مورد شرایط تیمش تصریح کرد: امسال تیم شهرداری رشت برخلاف سالهای گذشته با نفرات بومی وارد بازی ها شد و خدا را شکر اعضای تیم از اول فصل هم قسم شدند که نتایج خوبی رو رقم بزنیم. تاکنون با همت و تلاش بچه ها و کادر این امر محقق شد.
شرایط تیم خوب است اما اول فصل بدون بازی تدارکاتی وارد بازی‌ها شدیم و اوایل فصل تاوانش آن را نیز دادیم ولی رفته رفته و هر چه رو به جلو آمدیم، توانستیم خودمونو پیدا کنیم.
وفادار در پایان پیرامون شانس تیمش برای صعود اظهار کرد:ما به صعود امیدواریم. دو بازی سخت و فینال گونه در پیش داریم و قطعا برای برد وارد زمین می‌شویم و به حق خداوند متعال بتوانیم یکی از دو تیم صعود کننده باشیم.
همانطور که میدونید گیلان زمانی قطب فوتسال ایران بود ,امیدوارم تیم ما بتواند جای خالی گیلان در لیگ برتر را پر کند.
از شما سپاس گزارم که این مصاحبه رو با بنده انجام دادید و برای پایگاه خبری فوتسال بهترین‌هارو آرزومندم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.