کد خبر : 111309
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1396 - 14:14
دسته‌بندی نشده
-

برگزاری ۲ بازی با قطر و فیلیپین برای پس گرفتن آقای گلی فوتسال جهان

برگزاری ۲ بازی با قطر و فیلیپین برای پس گرفتن آقای گلی فوتسال جهان
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: با حمایت‌های رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال و اسپانسر موضوع آقای گلی شمسایی حل شدنی است و قرار است 2 بازی با قطر و فیلیپین در اردیبهشت ماه برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در مورد رکوردزنی فالکائو مهاجم برزیلی و رسیدن وی وحید شمسایی آقای‌ گل جهان گفت: این موضوع هم جای خوشحالی دارد و هم جای نگرانی و خوشحالی به این دلیل است که رکورد وحید شمسایی توسط آدم بزرگی مثل فالکائو زده شده است.

وی افزود: ناراحتی از این موضوع  که ما در کشور خود بزرگترین رکورد فوتسال در جهان را از دست داده‌ایم و شما ببینید همه بزرگان فوتبال و فوتسال کشور همچون علی پروین، علی دایی و حتی بنده حقیر و… الان مدتی است که  نگران این موضوع هستیم و ابراز تأسف می‌کنیم که چرا برای شمسایی چند بازی تدارکاتی برگزار نمی‌کنند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: در حال حاضر اسپانسرهای زیادی از جمله صادق دورودگر که خود فردی فوتبالی و فوتسالی است به عنوان حامی و اسپانسر این موضوع پا در میدان گذاشته و اعلام آمادگی کرده است.

شمس افزود: با توجه به پیگیری‌های همه دلسوختگان فوتبال و فوتسال و همچنین ورزش کشور قرار است چند بازی تدارکاتی در اردیبهشت ماه برای تیم ملی برگزار کنند. در حال حاضر تیم ملی فوتسال قطر درخواست یک هفته اردوی تدارکاتی قبل از ماه رمضان را در تهران کرده‌ است. که با توجه به پروتکلی که قبلاً بین فدراسیون فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال قطر منعقد شده  دو کشور می‌توانند در زمان اردو در هر دو کشور از امکانات یکدیگر استفاده کنند. همچنین اسماعیل صدیق یک فرد ایرانی‌الاصل که رئیس کمیته فوتسال فیلیپین و از دوستان کفاشیان است  عنوان کرده که هر زمان که تیم ملی ایران درخواست کند تیم ملی فیلپین حاضر است دو بازی تدارکاتی در ایران برگزار کنند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال عنوان کرد: با توجه به حمایت‌هایی که تاج رئیس فدراسیون فوتبال و ساکت دبیرکل این فدراسیون از  آقای گلی وحید شمسایی داشته‌اند و حتی جلسه‌ای هم در رابطه با این موضوع با حضور ساکت برگزار شده است  نظر مساعدی داشتند و فقط تنها مشکلی که وجود داشته بحث مالی بوده است در حال حاضر این موضوع  را صادق درودگر به عنوان اسپانسر حل کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال که خود متولی این ورزش است در بدرقه حضور بازیکنان تیم ملی  جهت حضور در بازی های آسیایی چین تایپه در روز گذشته حضور نداشته است، گفت: این بار می‌توان گفت نبود وی عذر موجه داشته به این دلیل که کفاشیان رئیس کمیته فوتسال آسیا است و باید چند روز قبل در مسابقات چین تایپه حضور داشته باشد به این کشور سفر کرده بود.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در پایان گفت: من بار دیگر می‌گویم با حمایت‌هایی که تاج و ساکت از عنوان آقای گلی تا به امروز داشتند و همچنین با توجه به حمایت‌های درودگر به عنوان اسپانسر از این موضوع هیچ جای نگرانی ندارد و من از وحید شمسایی می‌خواهم نگران این موضوع نباشد و قطعاً بازی تدارکاتی در اردیبهشت ماه برای حل این موضوع برگزار می‌شود و بهتر است این موضوع را به بزرگان فوتبال و فوتسال کشور بسپارد تا با آرامش پیگیری شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پرشین گلف چهارشنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

درود بر شرفت مرد بزرگ….

ایرانی چهارشنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰

بابا خجالت بکشید..تیم ملی ایران برای برگزاری مسابقات رفتن به جای اینکه همه توجهات و هم و غم بشه تیم ملی به فکر منافع خودتون هستید..این عنوان متعلق به ایران بوده و باید این جوون های تازه نفس مثل حسن زاده.طیبی و …همت کنن و این عنوان رو پس بگیرن و گرنه تا آخر باید این دو نفر آقای گل باشن به نوبت..منیت و خودخواهی چیز خوبی نیست هر چند که با الفاظ خیرخواهانه آراسته باشیم…

نام ... چهارشنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳

شما که می گویید دو بازی با این تیمها می گذارید و رکورد رو پس می گیرید پس این همه هیاهو و شانتاژ برای چیست
تیم ملی امروز تازه رفته جام ملتها سایت شما ۱۰ تا خبر درباره رکورد شمسایی گذاشته و همه تقصیرات رو انداخته گردن مربی تیم ملی
یعنی خود شمسایی مقصر نیست ایشون که دو سال پیش دعوت مربی تیم ملی رو رد کردند

زیبا چهارشنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹

اقا فیلیپین گل بخورش خوبه با هر تیم دو بار بازی کنید دوبار با فیلیپین دوبار با قطر حالا کهدارن میاد بذا خوب گل جمع کنیم