کد خبر : 111313
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1396 - 15:48
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای در کشورمان اسطوره ها را با بخل و حسادت فراری می دهند بسته هستند
-

در کشورمان اسطوره ها را با بخل و حسادت فراری می دهند

در کشورمان اسطوره ها را با بخل و حسادت فراری می دهند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، ایران با قدمتی بیش از ۲۵۰۰ سال به لحاظ فرهنگی و اجتماعی سرآمد تمامی کشور های دنیاست و این ویژگی در ورزش هم به لحاظ خصلت پهلوانانه ی پیشینیان ما داشته اند ، ورزش ایران را در جهان انگشت نما کرده است . اما با گذشت ده ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، ایران با قدمتی بیش از ۲۵۰۰ سال به لحاظ فرهنگی و اجتماعی سرآمد تمامی کشور های دنیاست و این ویژگی در ورزش هم به لحاظ خصلت پهلوانانه ی پیشینیان ما داشته اند ، ورزش ایران را در جهان انگشت نما کرده است .
اما با گذشت ده ها سال از دوران پوریای ولی ها و غلامرضا تختی ها ، حالا در جهان ورزش ، کشور های مختلف برای اسطوره سازی دست به کار شده اند و با بهره مندی از عصر ارتباطات و به ویژه غول های رسانه ای در صدد اسطوره سازی هستند که آخرین نمونه اش امروز رخ داد . جایی که برزیلی ها هم قسم شدند تا رکورد آقائی گل جهان را به هر شکلی که شده از وحید شمسایی ، کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال کشورمان بگیرند . او که با ۳۹۲ گل ، عنوان آقائی گل جهان را از سال ۲۰۰۶ در اختیار داشت بالاخره با رایزنی هایی که توسط رسانه های برزیلی صورت گرفت این رکورد به *فالکائو* برزیلی رسید !

ما در کشورمان اسطوره هایمان را می زنیم ، اما در آنسوی مرز ها زوری هم شده باشد اسطوره می سازند ! ولی ای کاش غیرت و تعصبی که خداوند سبحان نزد ایرانیان ودیعه گذارده به جوش می آمد تا اینحا هم نه اینکه اسطوره سازی کنیم ، بلکه اسطوره هایمان را حمایت کنیم .

در برزیل وقتی فالکائو از فوتسال با ۳۹۱ گل زده از این رشته خداحافظی می کند رسانه ها دست به کار می شوند و از مربیان تیم ملی می خواهند این بازیکن نسبتا آماده را مجددا و فقط برای یک بازی به تیم ملی دعوت کنند تا او با گلزنی رکورد جاوادانه وحید شمسایی را بشکند !

و اینگونه شد که فالکائو به تیم ملی دعوت می شود و در دیدار با اروگوئه دو گل می زند تا رکورد ۳۹۲ گل وحید شمسایی شکسته و به نام فالکائو به ثبت برسد!

بله ! در کشورمان اسطوره ها را با بخل و حسادت فراری می دهند ولی آن هایی که اسطوره ندارند ، برای خودشان اسطوره می سازند !!

وحید شمسایی که این روز ها در مرز ۴۲ سالگی همچنان آماده و قبراق است و هرگاه در لیگ برتر فوتسال با تیم تاسیسات دریایی به میدان آمد با گلزنی هایش همه را به وجد می آورد باید به تیم ملی دعوت شود تا عنوان آقائی گل جهان را از فالکائو پس بگیرد .

در این راستا باید ملی اندیدشید و اختلاف ها را کنار گذاشت ، باید ملی فکر کرد و حب و بغض ها را دور انداخت .

ما که اسطوره پروریم نباید اجازه بدهیم تا دیگران اسطوره هایمان را کنار بزنند . این وظیفه فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال و مسئولانش است تا در نشستی ملی زمینه حضور وحید را در تیم ملی فراهم آورند تا او هم بتواند به آن عنوانی که استحقاقش را دارد دست یابد .

وحید شمسایی امروز بغض گلویش را میفشرد وقتی می گفت : ((من برای ایرانم ناراحتم و غیرتم اجازه نمی دهد تا این عنوان که به ایران و ایرانی تعلق دارد ، به سرزمین دیگری کوچ کند !))

بله ! باید غیرت به خرج داد و ایرانی اندیشید .همین !!

تا دیر نشده همین امروز وحید شمسایی را به تیم ملی دعوت کنید تا این بازیکن متعصب و غیرتمند بتواند جایگاهش را پس بگیرد .

او یک ایرانی است که برای وطنش در میدان ورزش میجنگد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.