کد خبر : 111271
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1396 - 10:46
-

شمس:کفاشیان زمان بیشتری را برای فوتسال بگذارد و به دنبال حامیان مالی باشند/امیدوارم مسئولان گیتی پسند از این تصمیم صرفنظر کنند و در فوتسال بمانند

شمس:کفاشیان زمان بیشتری را برای فوتسال بگذارد و به دنبال حامیان مالی باشند/امیدوارم مسئولان گیتی پسند از این تصمیم صرفنظر کنند و در فوتسال بمانند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: سنت خوبی است که در فدراسیون فوتبال وجود دارد و هر زمان که این مراسم برگزار شده است تیم ملی فوتسال توانسته نتیجه خوبی کسب کند . به طور مثال برای جام جهانی دوره گذشته این مراسم برگزار شد و برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: سنت خوبی است که در فدراسیون فوتبال وجود دارد و هر زمان که این مراسم برگزار شده است تیم ملی فوتسال توانسته نتیجه خوبی کسب کند . به طور مثال برای جام جهانی دوره گذشته این مراسم برگزار شد و برای بازیکنان صحبت شد و آن ها توانستند نتیجه خوبی بگیرند.

او افزود: این گونه مراسم ها باعث می شود بازیکنان با وظیفه و جایگاهشان بیشتر آشنا شوند و با این که ما همیشه قهرمان آسیا هستیم این نکته مهم است که اگر قهرمان نشویم به همه بر می خورد و بچه ها باید بدانند که قهرمانی آسیا اهمیت زیادی دارد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: تیم فوتسال تایلند در اردو اروپایی است و با تیم های اسپانیا و پرتغال بازی کرده است. همچنین تیم های فوتسال لبنان و ژاپن هم تیم های خوبی هستند و همین کار را سخت می کند. اما فوتسالیست ایرانی می داند که همیشه باید قهرمان آسیا باشد آن هم در زمانی که توانسته در جایگاه سوم جهان بایستد.

شمس ادامه داد: از فدراسیون فوتبال برای برپایی این مراسم تشکر می کنم باید بازیکنان را از جهت روحی و روانی آماده کرد و پس از آن هم ساپورت های مالی را در نظر گرفت تا پس از این رقابت ها تیم ملی آماده مسابقات جام جهانی سال ۲۰۲۰ شود.

او درباره وضعیت تیم ملی هم گفت: تیم ملی فوق العاده قوی است بازیکنان در همه قسمت ها خوب هستند. تیم ملی در ترکمنستان توانست تیم مدعی قهرمانی یعنی تایلند را با نتیجه ۱۰ -۴ شکست دهد. همین باعث شد تا مسئولان تایلندی بسیار عصبی باشند. تفاوت ایران با بقیه تیم ها همین است متاسفانه تنها حمید احمدی که با پارگی رباط رو به روست را در اختیار نداریم اما در بقیه خطوط بهترین ها را در اختیار داریم . مربیان بسیار خوبی داریم . ناظم الشریعه مربی خوب ، جوان و با انگیزه ای است . علی صانعی هم در بخش فنی بسیار خوب است در مجموع امیدواریم که بتوانیم با جایگاه بسیار خوبی از چین تایپه به ایران بازگردیم .

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که آیا در فوتسال می توانیم به خوبی از حقمان دفاع کنیم یا خیر گفت: کفاشیان و تارقلی زاده به خوبی از حق و حقوق فوتسالمان دفاع می کنند.کفاشیان برای نخستین بار مسابقات زیر ۱۹ سال را هماهنگ کرد و همچنین برای مسابقات بانوان زحمت زیادی کشید. خوشبختانه در فوتسال مشکل فوتبال را نداریم و آقایان کفاشیان و تار قلی زاده به خوبی از حق و حقوقمان دفاع می کنند.

او درباره حل شدن مشکلش با کفاشیان بیان داشت : ما مشکلی نداریم مشکل ما این است که می گویم بیشتر به فکر فوتسال باشد و حامیان را به میدان بیاورید به طور مثال همین دیروز تیم تاسیسات دریایی از مسابقات کنار کشید و تیم گیتی پسند هم قصد دارد تا کنار بکشد. خواسته ما آن است تا کفاشیان زمان بیشتری را برای فوتسال بگذارد و به دنبال حامیان مالی باشند. اختلاف ما شخصی نیست و فنی است و ما امیدواریم پس از بازگشتش زمان بیشتری را به فوتسال اختصاص دهد.

او درباره کنار کشیدن گیتی پسند از لیگ برتر گفت: چنین شایعاتی مطرح شده است متاسفانه از بخش خصوصی حمایت نمی شود در گذشته قانون بخشودگی مالیاتی بود که حالا نیست بنابراین بخش خصوصی رغبتی ندارد هر کس هم بخواهد بیاید ورودی نزدیک به ۳۵ میلیون تومان دریافت می کنند در حالی که باید فدراسیون هم کمی بخشودگی در نظر بگیرد که تیم ها رغبت به حضور داشته باشند و حالا با کنار رفتن تیم هایی چون ماهان اصفهان ، تام ایران خودرو و شن سای ساوه اگر این اتفاق برای گیتی پسند بیافتد اتفاق بدی است امیدواریم تیم گیتی پسند و مسئولان آن از این تصمیم صرفنظر کنند و در فوتسال بمانند. همچنین امیدواریم برای تیم تاسیسات دریایی هم شرایطی بهتری مهیا شود و قوی تر عمل کنند.

او درباره سرمربیگری هم در لیگ گفت : قبل از ترک اصفهان صحبت هایی مطرح شده است و منتظر هستیم ببینیم چه می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.