کد خبر : 111318
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1396 - 16:35
-

صمیمی :جز قهرمانی در آسیا چیزی ما را راضی نمی‌کند/ دروازه‌بانان ایرانی با سایر دروازه‌بان‌ها در آسیا اختلاف زیادی دارند

صمیمی :جز قهرمانی در آسیا چیزی ما را راضی نمی‌کند/ دروازه‌بانان ایرانی با سایر دروازه‌بان‌ها در آسیا اختلاف زیادی دارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،علیرضا صمیمی درخصوص رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا در چین تایپه اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی از دل لیگ به اردو آمدند و خوشبختانه به لحاظ بدنی آمادگی مطلوبی دارند. خستگی جزئی در ساق بازیکنان هست که کادرفنی با تمرینات خوب آن را مدیریت کرد. بازی‌های تدارکاتی با جمهوری آذربایجان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،علیرضا صمیمی درخصوص رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا در چین تایپه اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی از دل لیگ به اردو آمدند و خوشبختانه به لحاظ بدنی آمادگی مطلوبی دارند. خستگی جزئی در ساق بازیکنان هست که کادرفنی با تمرینات خوب آن را مدیریت کرد. بازی‌های تدارکاتی با جمهوری آذربایجان و بلاروس ما را آماده رقابت‌های آسیایی کرده است. جز قهرمانی در آسیا چیزی ما را راضی نمی‌کند.

وی در خصوص کسب جایزه دستکش طلایی و عنوان بهترین دروازه‌بان آسیا گفت: دروازه‌بانان ایرانی با سایر دروازه‌بان‌ها در آسیا اختلاف زیادی دارند و شک نکنید که عنوان دستکش طلایی این دوره از رقابت‌ها به من یا سپهر محمدی خواهد رسید. انقدر خوب تمرین کردیم که مطمئنیم که بهترین دروازه‌بان آسیا از ایران خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد چهارشنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳

به امید خدا