کد خبر : 111360
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 بهمن 1396 - 14:47
دسته‌بندی نشده
-

ناظم‌الشریعه: مشکلی با دعوت شمسایی نداریم/ عده ای دوست دارند شلوغ کاری کنند

ناظم‌الشریعه: مشکلی با دعوت شمسایی نداریم/ عده ای دوست دارند شلوغ کاری کنند
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: مشکلی با دعوت شمسایی به تیم ملی نداریم، اما تصمیم گیرنده فدراسیون فوتبال و کمیته فنی فوتسال است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم الشریعه در مورد صحبت های علی کفاشیان که گفته کادر فنی تیم ملی و کمیته فنی فوتسال تصمیم‌گیرنده در مورد دعوت از وحید شمسایی به تیم ملی هستند، اظهار داشت: قبلا بارها در صحبت‌هایم گفتم کادر فنی تیم ملی هیچ مشکلی با دعوت وحید شمسایی به تیم ملی نداشته و تصمیم گیرنده فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال و کمیته فنی است.

وی ادامه داد: این موضوع قبلا صحبت و حل شده است و خود شمسایی هم می‌داند.  اما اگر در این مدت که فالکائو مهاجم برزیلی مدعی آقای گلی جهان شده، نتوانستیم بازی تدارکاتی برگزار کنیم به این دلیل بود که درگیر بازی‌های تیم ملی برای جام ملتهای آسیا بودیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: باز هم تکرار می‌کنم کادر فنی تیم ملی فوتسال برای دعوت شمسایی مشکلی ندارد و ان شاءلله بعد از بازی‌های جام ملتهای آسیا در جلسه ای که قرار است با کمیته فنی داشته باشیم، این موضوع حل می‌شود.

وی تاکید کرد‌: نمی‌دانم چرا عده ای دوست دارند شلوغ کاری کنند. جای هیچ نگرانی وجود ندارد شمسایی بازیکن بزرگی در فوتسال آسیا و جهان است و مطمئنم وی مجددا می‌تواند به خوبی از عنوان آقای گلی خود در جهان دفاع کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد پنجشنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶

بسیاری از اهالی فوتسال به این نکته اذعان دارند که کادر فعلی تیم ملی از حاشیه بیزارند و از تعاملات شان نیز کاملا پیداست و بسیاری این خصیصه را برای فوتسال پرحاشیه ی میهنمان منفی میدانند. کادر تیم ملی ما نجیب و شریف است، کاش میگذاشتند این مسائل بعد از جام ملتها مطرح و حل و فصل میشد. به امید موفقیت تیم ملی