کد خبر : 111481
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1396 - 0:19
-

اگر امتیاز می‌گرفتیم، زنده نمی‌ماندیم/ برای کمیته فوتسال متاسفم/ با قمه به جان ما افتادند!

اگر امتیاز می‌گرفتیم، زنده نمی‌ماندیم/ برای کمیته فوتسال متاسفم/ با قمه به جان ما افتادند!

علی تاجیک سرمربی تیم صالحین ورامین در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، به شدت نسبت به اتفاقات رخ داده در دیدار تیمش مقابل ساکاپخش سقز انتقاد کرد. سرمربی تیم صالحین ورامین اظهار کرد: تیم سقوط کرده سقز از اول بازی دنبال دعوا بود و دو اخراجی از این تیم هم گواه بی‌شخصیتی این تیم

علی تاجیک سرمربی تیم صالحین ورامین در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، به شدت نسبت به اتفاقات رخ داده در دیدار تیمش مقابل ساکاپخش سقز انتقاد کرد.
سرمربی تیم صالحین ورامین اظهار کرد: تیم سقوط کرده سقز از اول بازی دنبال دعوا بود و دو اخراجی از این تیم هم گواه بی‌شخصیتی این تیم است! متاسفم برای کمیته فوتسال که اجازه حضور چنین تیم‌هایی رو درسطح لیگ کشور می‌دهند چون واقعا با اتفاقاتی که در این دیدار رخ داد، روح ورزش و فوتسال خدشه دار شد و آنوقت توقع دارند با این وضع اسپانسرها حمایت کنند و تیم‌های بزرگی مثل دبیری و تاسیسات و شهیدمنصوری در لیگ بمانند.
وی ادامه داد: اتفاق عجیب این دیدار که جای تاسف و برخورد شدید دارد، از آنجا بود که درحالیکه توپ به اوت رفت بازیکن سقز به سمت بازیکن ما حمله ور شد و با سر به صورت بازیکن ما کوبید و وقتی نقش زمین شد، با مشت و لگد به جان بازیکن ما افتاد و داور به زور این بازیکن را از روی بازیکن ما بلند کرد!
تاجیک تصریح کرد: همچنین متاسفم برای کمیته داوران و کمیته فوتسال که هیچگونه نظارتی روی مسابقات و افرادی که انتخاب می‌کنند ندارند و آن‌ها هرکاری که بخواهند انجام می‌دهند چون می‌دانند زورشان زیاد است و ما هم حرفی بزنیم محروم می‌شویم و مشکلی برای آنان پیش نمی‌آید.

علی تاجیک اظهار داشت: درحالیکه طبق قانون می‌بایست پشت نیمکت ما خالی باشد اما ناظر با بی‌توجهی از این موضوع گذشت تا جایی که تماشاگران از پشت با شیپور و چوب به کمر بنده زدند و وقتی به ناظر اعتراض کردم، ایشان میگویند حالا که شما چیزیتون نشده و احتمالا توقع داشتند ما بمیریم تا اقدامی کنند!
سرمربی تیم صالحین ورامین افزود: اوج این اتفاقات ناجوانمردانه در انتهای بازی بود که در دو ثانیه پایانی روی سیستم پاورپلی به گل تساوی رسیدیم که در عین ناباوری داور گل ما را مردود اعلام کرد و در توجیه کار خود اعلام کرد می‌دانم گل شده اما اگر در این جو و با دو اخراجی که کردم گل را قبول کنم، اینجا مرا می‌کشند و بعد از پایان بازی تماشاگران و بازیکنان حریف درحالیکه ما بخاطر سلامت و جان بازیکنان بازی را واگذار کرده بودیم به سمت ما حمله ور شده و با چاقو و قمه و چوب و… تا جایی که امکان داشت تمام تیم ما را کتک زدند و نیروی انتظامی هم جلودار آنها نبود تا بدترین روز فوتسال ایران از نظر داوری و اخلاقی و میزبانی و .. رقم بخورد!
تاجیک در پایان گفت: در پایان در حالیکه این روز سیاه در تاریخ فوتسال ایران ثبت شده و با اینکه از قبل از مسابقات می‌بایست تمهیدات لازم جهت پیشگیری از ورود چنین تیم‌هایی و بروز اتفاقات این چنینی اندیشیده شود، متاسفانه چنین نشده و اکنون توقع برخورد قاطع و شدید و رسیدگی سریع در این زمینه را خواستاریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰:۳۰

بابا بیییخیییال اینا رو از کجا در اوردی مگه هندوستانهههه؟قمه؟ ول کن باختین حالا

ناشناس جمعه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰:۳۹

شخص خود شما هفته قبل که با تیم شاهرود بازی داشتید در حالی که گلر شاهرود با داور مسابقه صحبت میکردشما بی ادبی کردیدو باعث تحریک تماشاگران ورامینی شدی . بله همینه از هر دستی بدی .از همون دست میگیری

همدان جمعه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۸:۰۲

سلام. من بچه همدانم و سقز کار میکنم. تماشاگر این بازی هم بودم. قبل بازی ۱ دقیقه سکوت بخاطر فوت پدر بازیکن سقز انجام شد ولی بازیکن ورامین به خودش اجازه داد در جریان بازی بهش فوش پدر بده و من اینو با گوشهای خودم شنیدم. تیم ورامین حاشیه ساز شد اول.

مسلم جمعه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۸:۱۹

سلام آقا من خودم ورامینی هستم. بابت این اتفاقات بسیار متأسفم. اما شما وتیمت خودتون خدای درگیریو حاشیه هستید. تو هر جا که میرید جنگ میکنید دعوا راه میندازید. بازیکنات تماماً از الفاظ رکیک استفاده میکنن. شما بازیهایی که میزبانی تیمتو ببین چه کار میکنه من خودم با چشمای خودم بعضی از صحنه های شما و تیمتو که دیدم واقعا واسه این فوتسال متاسف شدم

ورامین جمعه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

واقعا متاسفم برای این ورزش که این اتفاقات توش میفته…
البته اول برای مسئولا و مردم ورامین متاسفم که بجای حمایت دارن تیشه به ریشه این تیم میزنن و از همین کامنتها هم مشخصه این تیم حتی توی شهر خودشم مظلومه…سه امتیاز ارزش این حرکات رو نداشته و تیم ورامین یه تیم با شخصیت هست البته برای کسانی که خودشونو به خواب نزده باشن و بخوان کورکورانه این تیمو بکوبن و خداروشکر ما ورامینیای اصیل حامی تیم هستیم به کوری چشم حسودای شهر که تا بوده ته چاه بوده و هستن

نام ... جمعه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

سقزیا انگار جنگ اومده بودن همه با چوبو چماق بودن

محمد جمعه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

ورامینی ها اول خودشان حاشیه درست کردند به پدر کاپیتان سقز فش داد که فقط یک هفته از فوتش گذشته

شایان جمعه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶

سلام من خود از نزدیک شاهد این بازی بودم که چطور تماشا چیان ساکا به بچه هایه ورامین حمله ور شدن و با چوب وچماغ انهارو مورد حمله قرار دادن

علیییی شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰:۰۷

ما هم رفتیم سقز جو خیلی خراب بود کلا اونجا همه چی بی قانونی بود این رسم مهمون نوازی نمیشه که