کد خبر : 111608
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1396 - 9:54
-

سرمربی تیم بانوان مشکی پوشان: خلبان عجله داشت، اجازه نداد سوارشویم!

سرمربی تیم بانوان مشکی پوشان: خلبان عجله داشت، اجازه نداد سوارشویم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فاطمه شریف درباره جاماندن اعضا تیم بانوان مشکی‌پوشان در فرودگاه اهواز اظهار کرد: پرواز ما ساعت ۱۷:۵۰ دقیقه از اهواز به مقصد تهران و ۲۱:۳۰ از تهران به مشهد بود. وی افزود: ما از ساعت ۱۵:۳۰ داخل فرودگاه بودیم، کارت پرواز گرفتیم و بارهایمان را هم تحویل دادیم، بعد از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فاطمه شریف درباره جاماندن اعضا تیم بانوان مشکی‌پوشان در فرودگاه اهواز اظهار کرد: پرواز ما ساعت ۱۷:۵۰ دقیقه از اهواز به مقصد تهران و ۲۱:۳۰ از تهران به مشهد بود.

وی افزود: ما از ساعت ۱۵:۳۰ داخل فرودگاه بودیم، کارت پرواز گرفتیم و بارهایمان را هم تحویل دادیم، بعد از چند ساعت ۳ پرواز همزمان باز شد و صف طولانی بود ما منتظر شدیم مقداری صف خلوت شود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مشکی‌پوشان افزود: از ۱۰ نفر اسم سه نفر را صدا زدند و دو دقیقه بعد به سالن انتظار رسیدیم تا خواستیم سمت هواپیما برویم در شیشه‌ای را بستند و گفتند اجازه خروج ندارید.

شریف گفت: وقتی علت را جویا شدیم گفتند دیر آمدید پرواز بسته شد خلبان عجله داشته  و گفت است این‌ها را پذیرش نمی‌کنیم!

وی تصریح کرد: این همه پرواز داخلی و خارجی رفته‌ایم پیش آمده داخل نمازخانه خواب بودیم  و یا حواسمان نبوده چند بار پیج می‌کنند، من گفتم که طبق قانون باید سه بار ما را پیج می‌کردید و بعد از آخرین پیج باید ۱۰ دقیقه خلبان صبر کند تا مسافر بیاید ولی هیچکدام از این کارها صورت نگرفت.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مشکی‌پوشان ادامه داد: تعجب من در این است بار برگشت خورده است چطور زمان داشتند بار ما را از بین آن همه بار جدا کنند اما فرصت اینکه ما پذیرش بشویم را نداشتند و قطعا این کار از پیش برنامه‌ریزی شده است.

وی یادآور شد: بلیت‌های که داشتیم چارتری بود و پول آنها سوخت و هیچکس پاسخ نداد، به مدیریت و حراست هم گفتیم اما پیگیری انجام نشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.