کد خبر : 111644
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 بهمن 1396 - 12:08
دسته‌بندی نشده
-

افشاگری کاپیتان دانش ورزش فریمان از حاشیه های این تیم

افشاگری کاپیتان دانش ورزش فریمان از حاشیه های این تیم
رضا صوفی بازیکن سابق علم و ادب و فرش آرای مشهد و کاپیتان تیم دسته اولی دانش ورزش فریمان در مورد اظهارات اخیر مربی این تیم مطالبی بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا صوفی بازیکن سابق علم و ادب و فرش آرای مشهد و کاپیتان تیم دسته اولی دانش ورزش فریمان در مورد اظهارات اخیر مربی این تیم گفت:این آقا(اصغر توکلی)هیچ سابقه ای در مربیگری و بازیکنی به غیر از تیم برادرش ندارد.اول فصل قرار بود با نظر شخصی او من در تیم نباشم ولی با تماسی که آقای مولایی و مدیرعامل تیم با من گرفته شد و با صحبتی که باهم کردیم قراردادم امضا شد اما این اقا مخالف صددرصد من، حامد سنایی، محمد عیدی و حمید نصیری بودند که بخواهیم برای این تیم بازی کنیم چون معتقد بودند با بازیکنان تستی که اول فصل گرفتند می توانند مدعی صعود باشند. به نظرم این اقا اصلا رده سنی امید رو نمیدانند چون من که یک نیم فصل با این تیم بودم فقط دو تا بازیکن امید در تیم بود.

صوفی ادامه داد: این فرد مدعی شده آقای مولایی پول دادند که سرمربی تیم شدند در حالی که به نطر من اقای مولایی آدم بزرگی در فوتسال است که برایش تیم زیاد است.تیمی که اول فصل مدعی صعود بود این آقا یک کاری کرد که شد مدعی سقوط بعد می آیند اظهار نظر میکنند که اقای مولایی در انتخاب بازیکناش اشتباه کرده است. تیمی که در ۶تا بازی ۲۸گل بخوره دیگر کارنامه اش مشخص است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.