کد خبر : 111680
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 بهمن 1396 - 17:57
-

ناظم الشریعه:چین نسبت به بازی اول تغییر کرده بود/به تمام تیم های مسابقات احترام می گذاریم/ عراق را بسیار خوب می شناسیم

ناظم الشریعه:چین نسبت به بازی اول تغییر کرده بود/به تمام تیم های مسابقات احترام می گذاریم/ عراق را بسیار خوب می شناسیم
سرمربی تیم ملی ایران از پیروزی مقابل چین گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی پس از پیروزی مقابل چین گفت:چین در مقایسه با اولین بازی خود تغییر کرده بود. اذعان میکنیم که آنها بهترین تلاش را انجام دادند اما ما هدفی جز پیروزی نداشتیم و چون تحت فشار بودیم تا بازی را با یک برد پرگل پشت سر بگذاریم برای دقایقی حریف بهتر کار کرد

ناظم الشریعه ادامه داد: ما همچنان به تمام تیم های این مسابقات احترام می گذاریم. ما سعی می کنیم بهترین عملکرد را در هر بازی نشان دهیم. ما چند بازی دوستانه با عراق داشته ایم و به همین دلیل آنها را بسیار خوب می شناسیم. آنها نسبت به تیم های شرق آسیا کاملا متفاوت هستند و امیدوارم که یک بازی زیبا را ببینیم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد:تیم چین در این بازی فقط آمده بود که گل‌های کمتری بخورد و با همه بازیکنان دفاع می‌کردند که در ادامه بازی بازیکنان تیم ملی به خوبی توانستند به تمرکز کافی برسند که خدا را شکر توانستیم مثل بازی قبل این تیم را هم با اقتدار شکست بدهیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: البته همانطور که قبلا گفتم در این مسابقات هر بازی شرایط خودش را دارد و برای ما هیچ فرقی ندارد که در مقابل چه تیمی می‌خواهیم بازی کنیم و از روز اول هدف کادر فنی و بازیکنان تیم ملی دفاع  از عنوان قهرمانی خود در آسیا بوده است.

وی همچنین در رابطه با مشکل  مصدومیت توکلی که در این بازی از زمین مسابقه خارج شد،‌گفت:‌ خدا را شکر مشکل خاصی ندارد فقط مقداری آسیب دیده است البته هنوز هیچ چیز مشخص نیست و فردا صبح وضعیت کلی این بازیکن مشخص می‌شود و امیدوارم که وی مشکل خاصی نداشته باشد و در ادامه بتواند تیم ملی را همراهی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.