کد خبر : 111736
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1396 - 12:02
-

اسماعیل‌پور:وضعیت غذای چین تایپه افتضاح است/ چند نفر از اعضای تیم دل درد گرفته‌اند!

اسماعیل‌پور:وضعیت غذای چین تایپه افتضاح است/ چند نفر از اعضای تیم دل درد گرفته‌اند!
ملی‌پوش فوتسال کشورمان گفت: وضعیت غذایی ملی‌پوشان در چین تایپه بسیار بد است و حتی چند نفر از اعضای تیم هم به همین دلیل دچار دل درد شدید شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیل‌پور درباره دو پیروزی متوالی و پُرگل تیم ملی فوتسال ایران مقابل میانمار و چین در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا اظهار داشت: انتظاری به جز این از ایران نمی‌رفت. چین، میانمار و حتی عراق هم به نظرم هیچ وقت نمی‌توانند ما را دچار مشکل کنند. ما وقتی به فکر حضور در فینال جام جهانی ۲۰۲۰ هستیم، این حریفان نباید رقبای سختی برای ما باشند.

وی ادامه داد: مطمئناً در مرحله حذفی بازی‌های سختی مقابل تایلند، ژاپن و ازبکستان خواهیم داشت و به نظرم آنقدر هم که می‌گویند کار راحتی در این مسابقات نداریم. در هر صورت امیدوارم این بازی‌ها را با قهرمانی پشت سر بگذاریم.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان در مورد دیدار بعدی تیم ایران مقابل عراق و اینکه به نظرش حریف اصلی کشورمان در این مسابقات کدام تیم است،‌ تصریح کرد: به امید خدا با تمام قدرت برابر عراق بازی خواهیم کرد تا با شکست این تیم صدرنشین گروه شویم. در مورد سایر کشورها هم باید بگویم من بازی‌های گروه‌های دیگر را ندیده‌ام، اما چیزی که از نتایج مشخص است به نظرم ازبکستان می‌تواند حریف ما در این مسابقات باشد. به طور کلی هم در تمام دوره‌ها ژاپن،‌ تایلند و ازبکستان رقبای اصلی ما برای قهرمانی در آسیا بوده‌اند.

«گفته می‌شود وضعیت غذایی ملی‌پوشان در چین تایپه بسیار نامناسب است،‌ آیا این مشکل همچنان پا برجاست؟»، اسماعیل‌پور در پاسخ به این پرسش گفت:‌ واقعاً وضعیت غذا افتضاح است! ما فقط کنسروهایی را که با خودمان آورده‌ایم، استفاده می‌کنیم، اما کیفیت لازم وجود ندارد. برخی از روز‌ها در مصرف وعده‌های غذایی اصلی هم مشکل داریم. خیلی از تیم‌ها با این مشکل مواجه هستند، اما ایرانی‌ها به دلیل ذائقه غذایی که دارند با مشکل‌ بیشتری روبه‌رو هستند. حتی چند نفر از اعضای تیم هم به همین دلیل با دل درد مواجه شده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.