کد خبر : 111740
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1396 - 12:24
-

جاوید:برای کسب یک برد پرگل و صعودی مقتدرانه به مصاف عراق می رویم/انتظار نداشتیم حریف مرحله یک چهارم نهایی ما تایلند باشد/آفتاب را در چین تایپه ندیدم

جاوید:برای کسب یک برد پرگل و صعودی مقتدرانه به مصاف عراق می رویم/انتظار نداشتیم حریف مرحله یک چهارم نهایی ما تایلند باشد/آفتاب را در چین تایپه ندیدم
ملی‌پوش فوتسال کشورمان معتقد است در صورت تقابل ایران و تایلند در یک چهارم پایانی مسابقات قهرمانی آسیا، این بازی حساسیت‌های زیادی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید درباره پیروزی ۱۱ بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل چین در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: در بازی مقابل میانمار با اختلاف پیروز شده بودیم و چین هم چیزی برای از دست دادن نداشت. این تیم می‌خواست از ما امتیاز بگیرد و در اوایل بازی ما را تحت فشار گذاشت. پس از دقایقی به گل رسیدیم و پس از رسیدن به گل سوم، چین قافیه را باخت.

وی ادامه داد: خدا را شکر به یک برد پرگل دیگر رسیدیم و خود را برای بازی آخر مقابل عراق برای تعیین صدرنشین آماده می‌کنیم. این برد قابل پیش‌بینی بود و به یک برد قاطعانه رسیدیم.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان در خصوص مصاف فردای تیم ملی ایران مقابل عراق در آخرین دیدار مرحله گروهی گفت: عراق با پیروزی در دو بازی اول خود، شایستگی‌هایش را نشان داد، اما می‌خواهیم مقابل این تیم ثابت کنیم تیم اول گروه و صدالبته، تیم نخست آسیا هستیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و تلاش می‌کنیم خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنیم. فکر نمی‌کنم کار چندان سختی مقابل عراق داشته باشیم.

جاوید با اشاره به حریفان ایران برای کسب مقام قهرمانی آسیا تصریح کرد: رقبای اصلی ما در این رقابت‌ها که می‌توانند برای ما مشکل‌ساز شوند، ژاپن، تایلند و ازبکستان هستند. عراق با اینکه تیم خوب و شایسته‌ای است، اما شانس پیروزی ما خیلی بیشتر است و برای کسب یک برد پرگل و صعودی مقتدرانه به مصاف این تیم خواهیم رفت.

وی درباره احتمال روبه‌رو شدن ایران و تایلند در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا با بیان اینکه این تیم نمی‌تواند تغییری در هدف ملی‌پوشان ایران ایجاد کند، خاطرنشان کرد: اگر نخواهم کلیشه‌ای صحبت کنم، انتظار نداشتیم حریف مرحله یک چهارم نهایی ما تایلند باشد. البته هنوز این اتفاق قطعی نشده، اما با نتایجی که در گروه D رقم خورد، احتمال دارد که در یک چهارم نهایی با تایلند بازی کنیم. اگر این بازی قطعی شود، حساسیت‌های زیادی برای دو تیم خواهد داشت، چون تایلند چند بار ایران را شکست داده و تیم باشگاهی این کشور هم چندین مرتبه به قهرمانی آسیا رسیده است.

ملی‌پوش فوتسال ایران در ادامه افزود: فوتسال در همه کشورهای جهان پیشرفت کرده است و دیدید که ایتالیا هم نتوانست از گروه خود در فوتسال قهرمانى اروپا صعود کند. ما هم ایران هستیم، تلاش می‌کنیم حرفه‌ای رفتار کنیم و هیچ تیمی را دست‌کم نگیریم. ما در مرحله نیمه نهایی و فینال باید به مصاف ژاپن و تایلند می‌رفتیم، حالا شاید در یک چهارم نهایی مقابل تایلند صف‌آرایی کنیم. اگر در این مرحله با تایلند بازی کنیم، دیدارهای سخت ما زودتر آغاز می‌شود و شاید در نیمه نهایی به ژاپن برخورد کنیم. ما محکوم به پیروزی مقابل هر تیمی در آسیا هستیم و تنها استراتژی ما برابر تایلند یا لبنان متفاوت خواهد بود. امیدوارم هر اتفاقی که رقم می‌خورد، منجر به قهرمانی تیم ملی ایران در آسیا شود.

جاوید درمورد شرایط تیم ملی ایران در چین تایپه و اظهارات ناظم‌الشریعه که از وضعیت غذایی اعضای تیم گلایه کرده بود، اظهار داشت: هوای چین تایپه خیلی سرد است و در چند روز گذشته، آفتاب این کشور را ندیده‌ایم. شرایط غذایی ما هم اصلاً خوب نیست و با غذاهایی که از ایران آورده‌ایم، سر می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.