کد خبر : 111726
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1396 - 10:10
-

مشکل تغذیه کار دست تیم فوتسال داد/ یک بازیکن روانه بیمارستان شد!

مشکل تغذیه کار دست تیم فوتسال داد/ یک بازیکن روانه بیمارستان شد!
مشکل تغذیه تیم ملی فوتسال ایران در رقابتهای جام ملت‌های آسیا در چین تایپه همچنان پابرجاست و این مشکل کار یکی از ملی پوشان را به بیمارستان کشاند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران برای برگزاری مسابقات فوتسال جام ملتهای آسیا در کشور چین تایپه حضور دارد و در دو دیدار اول خود برابر میانمار و چین به پیروزی های پرگل رسید.

هرچند اوضاع و شرایط فنی تیم و نتایج آن در داخل زمین مناسب است ولی وضعیت ملی پوشان خارج از زمین و در بخش تغذیه مشکل آفرین شده است و حالا کار به جایی رسیده است که یکی از ملی پوشان روانه بیمارستان شده است.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران هم شب گذشته به خاطر مشکل تغذیه دچار دل درد شد و چند ساعتی درگیر این مسئله بود.

همچنین مسلم اولادقباد بازیکن تیم ملی فوتسال ایران به همین دلیل دچار مشکلات گوارشی شده و توسط اعضای تیم ملی ایران به بیمارستان منتقل شده است.

ناظم الشریعه با تایید این مطلب گفت: نمی دانم چگونه ولی امیدوارم مشکل تغذیه تیم ملی زودتر برطرف شود. غذای ما اصلا مناسب نیست. نمی توانیم مدام هم کاهو و سیب زمینی بخوریم. غذایی هم که از ایران با خودمان برده ایم، فقط خورش است.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.