کد خبر : 111874
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 16:45
دسته‌بندی نشده
-

بیانیه پاس قوامین در مورد اتفاقات بازی با دانش ورزش فریمان

بیانیه پاس قوامین در مورد اتفاقات بازی با دانش ورزش فریمان
تيم فوتسال پاس قوامين تهران پس ازحواشي بوجود آمده بعد از بازي با دانش ورزش فريمان و بیرون کشیدن تیم از میدان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال پاس قوامین تهران پس ازحواشی بوجود آمده بعد از بازی با دانش ورزش فریمان و بیرون کشیدن تیم از میدان بیانیه ای صادر کرد که به شرح زیر است:

?٢ روز قبل از بازی با جناب سهرابی تماس گرفته شدو از ایشان درخواست شد با توجه حساسیت بالای بازی از داوران باتجربه استفاده کنند (در ضمن ۳ داور از خراسان شمالی بودن که به ایشان گفتیم در صورت ممکن از داوران استانهای دیگر استفاده کنند تا شبهه پیش نیاد)اما ایشان بسیار ناراحت شده و گفتند اصلا چرا با من تماس گرفتید و دوست دارم از داوران مشهدی استفاده کنم و به شما ربطی ندارد که این واقعا در شان آقای سهرابی داور بین المللی نیست.ما سال قبل چندین درخواست منطقی از آقای منوچهر نظری داشتیم که ایشان با روی باز قبول کرده و انجام دادند.

?تیم فریمان نیز به ما سالن برای عرق گیری نداد.در صورتی که ما در تهران وقت مناسب در اختیارشان قرار دادیم.

?داوران این مسابقه در چندین صحنه به صورت آشکار که مورد تایید همه مسئولین از جمله ناظر بازی و نماینده بازی بود اشتباه کردند و باعث باخت ما شدند.

?٢٠ ثانیه آخر بازی نیز به دلیل شرایط بد بازی و فحاشی تماشاگرانی که پشت سر نیمکت ما بودند برای اینکه مشکل بدتری پیش نیاید به رختکن آمده و از ادامه بازی انصراف دادیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.