کد خبر : 111865
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 12:04
-

شمس:ناظم الشریعه از ۸ بازیکن استفاده کند نه ۱۴ بازیکن/ تایلند زخم خورده و از خواب پریده است/گزینه سرمربیگری گیتی پسند هستم

شمس:ناظم الشریعه از ۸ بازیکن استفاده کند نه ۱۴ بازیکن/ تایلند زخم خورده و از خواب پریده است/گزینه سرمربیگری گیتی پسند هستم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس درباره صعود تیم ملی فوتسال ایران به مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا گفت: صعود ما به این مرحله راحت بود آنهم به خاطر دو بازی اول با میانمار و چین که پرگل پیروز شدیم. در بازی با عراق تا حدی دچار مشکل شدیم. عراق با سیستم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس درباره صعود تیم ملی فوتسال ایران به مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا گفت: صعود ما به این مرحله راحت بود آنهم به خاطر دو بازی اول با میانمار و چین که پرگل پیروز شدیم. در بازی با عراق تا حدی دچار مشکل شدیم. عراق با سیستم دفاع و ضدحمله ما را غافلگیر کرد. خوردن سه گل از این تیم نگران کننده است و آنچه که نباید اتفاق می افتاد، افتاد.

تایلند را لِه کردیم
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران درباره رویارویی با تایلند در مرحله بعد، تاکید کرد: اول از همه باید به شهاب سفال منش مربی ایرانی تیم لبنان تبریک بگویم که موفق شد تایلند را در مرحله گروهی شکست بدهد و به عنوان صدرنشین صعود کند. تایلند در مقایسه با لبنان، حریف قدرتمندتری است. هرچند در بازی های آسیایی داخل سالن توانستیم با نتیجه ۱۰ بر ۴ این تیم را لِه کنیم.

باید محتاط باشیم
شمس با بیان اینکه تفاوت فوتسال ما با تایلند زیاد است، گفت: با این حال در دیدارهای ایران و تایلند، لزوما تیم بهتر برنده نیست. این یک مقدار مرا می ترساند. در بازی های گروهی اگر شما اشتباه کنید جای جبران هست ولی در مراحل حذفی دیگر امکان جبران وجود ندارد و اگر اتفاق خاصی رخ بدهد دچار مشکل می شویم. به همین خاطر باید با احتیاط باشیم.

ناظم الشریعه از ۸ بازیکن استفاده کند نه ۱۴ بازیکن
وی ادامه داد: اگر تایلند سیستم دفاع و ضدحمله را در پیش بگیرد، باید حواسمان جمع باشد چرا که سرعت آنها وحشتناک است. به نظرم محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال بر خلاف مسابقات قبل که از ۱۴ بازیکن تیمش استفاده می کرد، در بازی با تایلند نباید بیشتر از ۸ بازیکن استفاده کند. او باید به نفرات باتجربه تیمش میدان بدهد چون هم تایلندی ها هم بازیکنان باتجربه ما می ترسند و هم این نفرات کمتر اشتباه می کنند.

تایلند زخم خورده و از خواب پریده است
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال همچنین از تایلند به عنوان یک تیم زخم خورده یاد کرد و افزود: تایلندی ها در دور مقدماتی به لبنان باختند و تلافی آن باخت را با ۸ گل بر سر قرقیزستان درآوردند. این نتیجه نشان می دهد تایلندی ها از خواب پریده اند. ضمن اینکه تایلند از نظر سیستم اداره فوتسال در آسیا بهترین هستند. آنها ثروت زیادی هم دارند و همین الان هم تعدادی از سران فوتسال آنها در چین تایپه هستند تا به بازیکنان این تیم پاداش بدهند.

انتقال امتیاز تاسیسات قطعی نشده است
شمس در بخش دیگری از صحبتهایش درباره وضعیت تیم تاسیسات و اینکه هفته گذشته اعلام کرده بود انتقال امتیاز این تیم به پاس قوامین قطعی است، گفت: هنوز این انتقال قطعی نشده است. اعضای هیات مدیره باشگاه تاسیسات و مدیران بالادستی این شرکت هنوز به این نتیجه نرسیده اند. ضمن اینکه تیم های داوطلب خرید امتیاز تاسیسات هم به جمعبندی نرسیده اند. یکی از داوطلبان مجموعه پاس قوامین است که در حال رایزنی برای گرفتن اسپانسر می باشد. آنها تا هفته بعد برای گرفتن یا نگرفتن امتیاز تاسیسات به جمعبندی می رسند.

گزینه سرمربیگری گیتی پسند هستم
وی در پایان درباره وضعیتش برای فصل آینده هم گفت: قبل از خروج از اصفهان و پایان لیگ صحبتهای مقدماتی با مسئولان تیم گیتی پسند داشتم. قرار است هیات مدیره این باشگاه تشکیل شود و درباره شرایط تیم تصمیماتی بگیرند. فکر می کنم یکی از گزینه های گیتی پسند برای فصل آینده من باشم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.