کد خبر : 111871
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 15:53
-

ناظم الشریعه:می دانیم تایلند چه قدرتی دارد/مندز:هیچ تیمی دوست ندارد با ایران بازی کند

ناظم الشریعه:می دانیم تایلند چه قدرتی دارد/مندز:هیچ تیمی دوست ندارد با ایران بازی کند
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران قبل از رویارویی با تایلند در جام ملت‌های آسیا گفت: امیدوارم مقابل یکی از حریفان قدرتمند خود تمرکز کامل داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نشست خبری سیدمحمد ناظم الشریعه و خوزه ماریا پازوس سرمربیان تیم های ملی فوتسال ایران و تایلند قبل از دیدار مرحله یک چهارم نهایی فوتسال جام ملتهای آسیا امروز چهارشنبه برگزار شد.

ناظم الشریعه در این نشست خبری گفت: برای تیم تایلند احترام زیادی قائلیم و می دانیم که آنها قهرمان منطقه آ.سه.آن هستند. ما مرحله اول صعود را پشت سر گذاشتیم و در حالی که بهترین عملکرد را در مرحله گروهی داشتیم، تایلند را پیش رو داریم.

وی افزود: این اتفاق نباید رخ می داد ولی در تورنمنت های قاره ای هر چیزی ممکن است اتفاق بیافتد. در هر صورت ما برای هر تیمی که به این مرحله رسیده است احترام قائلیم و می دانیم که آنها چه قدرتی دارند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: موضوع اصلی برای ما تمرکز است. اگر بازیکنان ما تمرکز داشته باشند، نمایش و عملکرد زیبا و خوبی خواهند داشت. امیدوارم که مقابل یکی از قدرتمندترین حریفانمان با تمرکز کامل بازی کنیم.

همچنین خوزه پازوس سرمربی تایلند گفت: اینجا هیچ تیمی دوست ندارد با ایران در مرحله یک چهارم نهایی بازی کند ولی اگر شما بخواهید قهرمان شوید باید با آنها روبرو شوید. این مسابقه ای نیست که ما آنرا می خواستیم ولی چون در مرحله گروهی نمایش خوبی نداشتیم الان اینجا هستیم.

سرمربی تایلند تاکید کرد: امیدوارم که برد ما (مقابل قرقیزستان) و روشی که ما پیروز شدیم به ما برای رویارویی با این چالش بزرگ اعتماد به نفس بدهد. سطحی که آنها (ایران) دارند باورنکردنی است ولی اگر ما بازی با همان روش بازی با قرقیزستان را ادامه بدهیم، می دانم که می توانیم موفق باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.