کد خبر : 112057
تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1396 - 1:21
دسته‌بندی نشده
-

سنگ‌سفیدی: تایلندی‌ها می‌خواستند انتقام شکست قبلی را بگیرند/ اختلاف‌مان با آنها را نشان دادیم

سنگ‌سفیدی: تایلندی‌ها می‌خواستند انتقام شکست قبلی را بگیرند/ اختلاف‌مان با آنها را نشان دادیم
بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان گفت که تایلندی‌ها می‌خواستند انتقام شکست قبلی خود مقابل ایران را بگیرند، اما شکستی سنگین متحمل شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  محمدرضا سنگ‌سفیدی درباره پیروزی ۹ بر یک ملی‌پوشان فوتسال کشورمان مقابل تایلند در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا اظهار داشت: این بازی در مرحله حذفی بود و بازی‌های دور حذفی شرایط خاصی دارد، چون هر تیمی با یک اشتباه می‌تواند جام را از دست بدهد. بازی با تایلند هم بسیار حساس شده بود و تایلندی‌ها قبل از بازی سر و صدای زیادی به راه انداخته بودند.

وی ادامه داد: آنها گفته بودند می‌خواهیم انتقام بازی قبل (دیدار دو تیم در بازی‌های داخل سالن آسیا که با پیروزی ۱۰ بر ۴ ایران به پایان رسید) را بگیریم و برای یک جنگ آماده‌ایم. کادر فنی تیم ملی اما روز بازی و همچنین روز قبل از مسابقه با بازیکنان جلسه گذاشت و نکات لازم برای این بازی را به ما گوشزد کرد. خدا را شکر این نکته‌ها را در زمین اجرا کردیم و با کسب یک پیروزی پُرگل، اختلاف واقعی ایران با تایلند را نشان دادیم.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان در مورد مصاف فردا (جمعه) ایران مقابل ازبکستان در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات تصریح کرد:ازبکستان تیم خوبی بوده که توانسته به جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها راه یابد. ما هم تلاش می‌کنیم نکاتی که کادر فنی به ما می‌گوید، در زمین اجرا کنیم و با یک پیروزی خوب، به بازی فینال راه یابیم.

سنگ‌سفیدی در مورد شرایط تیم ملی فوتسال در چین تایپه با وجود شرایط غذایی بد و زلزله‌های پیاپی در این کشور گفت: در اینجا هر شب زلزله می‌آید و حدود ساعت ۱۰:۳۰ هر شب، کمی تکان می‌خوریم و می‌خوابیم! شرایط تغذیه هم اصلاً خوب نیست و ما کنسرو و غذاهای آماده مصرف می‌کنیم. البته مدیران تیم، یک رستوران ایرانی پیدا کرده‌اند و ناهار را از این رستوران می‌گیرند. ان‌شاءالله با کسب مقام قهرمانی،‌ این سختی‌ها را فراموش می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.