کد خبر : 112143
تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1396 - 17:43
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی:ازبکستان و تایلند حرفی برای زدن در مقابل ایران نداشتند/فوتسال ایران یک بار دیگر اقتدار خودش را نشان داد

شمسایی:ازبکستان و تایلند حرفی برای زدن در مقابل ایران نداشتند/فوتسال ایران یک بار دیگر اقتدار خودش را نشان داد
کاپیتان سابق تیم ملی گفت: در مسابقات جام ملت‌های آسیا یک بار دیگر تیم ملی فوتسال ایران اقتدار خودش را ثابت کرد و توانست تیم‌های مدعی همچون تایلند و ازبکستان را به راحتی از پیش‌رو بردارد و راهی فینال شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی پس از پیروزی هفت بر یک تیم ملی فوتسال مقابل ازبکستان در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا گفت: در ابتدا قبل از اینکه در رابطه با تیم ملی کشورم صحبت کنم که حقانیت خودش را یک بار دیگر در فوتسال آسیا نشان داد می‌خواهم یک خسته نباشید به شهاب سفال‌منش سرمربی ایرانی تیم ملی لبنان که با ورودش به این تیم یک تحول بزرگ نشان داد و نتایج قابل قبولی در این مسابقات گرفت و توانست آبروی مربیان ایرانی را حفظ کند بگویم.

وی در ادامه گفت: فوتسال ایران یک بار دیگر اقتدار خودش را نشان داد تیمی که سوم دنیا شده ماحصلش را ما امروز می‌بینیم که به راحتی تمام تیم‌ها را با گل‌های زیاد از پیش‌رو برمی‌دارد. من به سایر رقبا کاری ندارم اما این موضوع را به خوبی می‌دانم که ازبکستان، تایلند و ژاپن در آسیا مدعی بودند و همانطور که مشاهده کردید ازبکستان و تایلند حرفی برای زدن در مقابل ایران نداشتند.

کاپیتان سابق تیم ملی افزود: بازیکنان و کادر فنی با عملکرد فوق‌العاده خوبی که از خود نشان دادند نبوغ جدیدی را در فوتسال ایران به نمایش گذاشتند و با همین اقتدار روز یکشنبه به مصاف ژاپن در فینال مسابقات می‌روند تا مجدداً همانند سال‌های گذشته جام قهرمانی را به ایران بیاورند و باعث افتخار برای خانواده بزرگ فوتسال شوند.

شمسایی در پایان گفت: فوتسال ایران به خوبی پله‌های ترقی پیشرفت را روز به روز بهتر از دیروز طی می کند و هر روز شاهد پیشرفت بازیکنان تیم ملی هستیم که جا دارد از ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال و کادر فنی که چیدمان خوبی را در این مسابقات داشته‌اند تشکر کنم و امیدوارم در فینال مسابقات هم همین‌گونه موفق شوند و یکبار دیگر شادی را به ملت ایران تقدیم کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.