کد خبر : 112160
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 - 10:01
-

اسماعیل‌پور: قدرت‌مان را در همان نیمه اول به رخ ازبکستان کشیدیم/ کار راحتی مقابل ژاپن نداریم

اسماعیل‌پور: قدرت‌مان را در همان نیمه اول به رخ ازبکستان کشیدیم/ کار راحتی مقابل ژاپن نداریم
ملی‌پوش فوتسال کشورمان تأکید کرد تیم ایران در دو دیدار مرحله حذفی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در همان نیمه اول کار حریفان را تمام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیل‌پور درباره برتری ۷ بر یک تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل ازبکستان و صعود به فینال مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا اظهار داشت: خدا را شکر دو بازی مرحله حذفی مسابقات را خیلی با قدرت پشت سر گذاشته و تقریباً در همان ابتدای بازی کار حریفان را تمام کردیم. مقابل ازبکستان هم خصوصاً در نیمه اول عملکرد بسیار خوبی داشتیم و توانسیتم قدرت‌مان را به رخ حریف بکشیم. امیدواریم در فینال هم همین‌طور ظاهر شویم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

وی در مورد دیدار فینال و اینکه آیا از ژاپن شناختی دارند یا خیر، تصریح کرد: بله، چند بازی این تیم را از تلویزیون دیده‌ایم. تیم ژاپن تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه بوده و تقریباً تیم خوبی است، اما باید ببینیم در فینال چه پیش می‌آید.

اسماعیل‌پور در پایان یادآور شد: بازی فینال شرایط خاص خودش را دارد و کمی حساس‌تر از بازی‌های قبل است، اما وقتی ما ادعای جهانی بودن داریم و می‌خواهیم فینال جام جهانی را تجربه کنیم باید بتوانیم ژاپن را شکست دهیم. ژاپن تیم خوبی است و تا اینجا هم همه حریفان خود را شکست داده است و قطعاً کار راحتی نداریم، اما امیدوارم بازی خوبی در فینال انجام دهیم و با دعای مردم جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.