کد خبر : 112156
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 - 9:57
-

شریف:بازی با کرمان حکم فینال را دارد/ رتبه چهارم حق تیم ماست

شریف:بازی با کرمان حکم فینال را دارد/ رتبه چهارم حق تیم ماست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فاطمه شریف اظهار کرد: تیم حریف بازی خوبی انجام داد، در بازی رفت به این تیم ۱۳ گل زدیم، اما در این بازی به مراتب بهتر از بازی رفت بودند، حضور مربی جدید در این تیم تأثیر مثبت داشته است. وی اضافه کرد: در زدن ضربات آخر نقص داشتیم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فاطمه شریف اظهار کرد: تیم حریف بازی خوبی انجام داد، در بازی رفت به این تیم ۱۳ گل زدیم، اما در این بازی به مراتب بهتر از بازی رفت بودند، حضور مربی جدید در این تیم تأثیر مثبت داشته است.

وی اضافه کرد: در زدن ضربات آخر نقص داشتیم و اگر دقت بیشتری می‌کردیم و بدشانس نبودیم، اختلاف گل بیشتری را شاهد بودیم، دروازه‌بان تیم زنجان روز خوبی داشت و فرصت‌های زیادی از ما گرفت، تیم زنجان چند بازیکن جدید گرفته است و اگر زمان بیشتری داشت مطمئناً از قعر جدول فاصله می‌گرفت.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مشکی‌پوشان ادامه داد: روی سه امتیاز بازی امروز حساب کرده بودیم، دروازه‌بان اصلی تیم زینب کرمی در بازی مقابل دانشگاه آزاد مصدوم شد و وی را در دو بازی اخیر در اختیار نداشتیم.

شریف در خصوص بازی آینده این تیم مقابل دختران کرمان که هم‌امتیاز با مشکی‌پوشان است، مطرح کرد: امیدوارم بتوانیم با شکست تیم کرمان رتبه چهارم خود را مسجل کنیم، دو هفته، رقابت‌ها تعطیل است و ما هم بعد از یک هفته استراحت تمرینات را پیگیری خواهیم کرد.

وی در پاسخ عدم آمادگی بدنی برخی از بازیکنانش افزود: در نیم فصل نتوانستیم بازیکن جدید جذب کنیم و از طرفی به دلیل اینکه تیم دیر تشکیل شد، بدنسازی پیش فصل را از دست دادیم، سعی داشتیم در بازی امروز به چند بازیکن که فرصت کمتری برای بازی داشتند بازی بدهیم، فیزیک برخی بازیکنان همین طور است و به صورت تخصصی به آنها تمرین می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مشکی‌پوشان بیان کرد: تارا جانی‌نژاد را به دلیل پارگی رباط در اختیار نداریم و عمل رباط سنگین است و نیاز به استراحت طولانی دارد، وی باید تا ۶ ماه باید استراحت کند و سپس تمرینات نرم را شروع کند. غیبت ۶ ماه او قطعی است، اما با روحیه‌ای که دارد می‌تواند سریع‌تر به میادین بازگردد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.