کد خبر : 112210
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 بهمن 1396 - 13:28
-

حلاجی:واگذاری تیم فوتسال تاسیسات هنوز قطعی نشده است

حلاجی:واگذاری تیم فوتسال تاسیسات هنوز قطعی نشده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجبد حلاجی در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت انتقال امتیاز تاسیسات به پاس قوامین چه شد، گفت: پیرامون انتقال امتیاز تیم فوتسال این باشگاه چنین اتفاقی نیفتاده است و این مسئله در حد یک شایعه بوده و با کسی در این مورد حرفی نزده بودیم و نمی دانم این حرف را از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجبد حلاجی در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت انتقال امتیاز تاسیسات به پاس قوامین چه شد، گفت: پیرامون انتقال امتیاز تیم فوتسال این باشگاه چنین اتفاقی نیفتاده است و این مسئله در حد یک شایعه بوده و با کسی در این مورد حرفی نزده بودیم و نمی دانم این حرف را از کجا در آورده بودند!

وی در مورد اینکه آیا اصلا باشگاه تاسیسات قصد دارد امتیاز تیم فوتسال این باشگاه را واگذار کند یا خیر گفت: اینکه امتیاز منتقل شود بحث شده اما هنوز قطعی نشده، نه ماندنش و نه رفتنش مشخص نیست و همه چیز فعلا مسکوت مانده تا هیات مدیره باشگاه در این خصوص تصمیم گیری کند. ولی اینکه به چه کسی هنوز معلوم نیست ما با کسی حرفی نزده بودیم. واگذاری امتیاز تاسیسات تا این زمان پنجاه – پنجاه است.

مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی ادامه داد: ماندن تیم فوتسال منوط به تصمیم هیات مدیره خواهد بود اما آن چیزی که حتمی است که تیمداری در هندبال بیشتر از  رفتن این تیم است. فوتسال هزینه هایش سنگین است و احتمال رفتن اش بیشتر. باز هم می گویم این مسئله مسکوت مانده تا هیات مدیره در این خصوص تصمیم گیری کند.

وی در خصوص اینکه چه زمانی قرار است جلسه هیات مدیره این باشگاه برگزار شود و پیرامون این مسئله تصمیم گیری کند نیز گفت: اعضا مجمع زمان نداده اند. در حال حاضر اعلام کرده اند که به خاطر شلوغ شدن این حرف ها دست نگه داریم تا بعد از آن بتوانند در این مورد تعیین تکلیف نمایند. به هر حال ما تا فصل بعد رقابتهای لیگ فوتسال و هندبال هنوز زمان داریم و فاصله زیاد است و می توانیم در این مورد تصمیم گیری کنیم.

منبع:مهر

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.