کد خبر : 112327
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1396 - 10:45
-

برنامه تیم ملی فوتسال مالزی برای تمرین در ایران

برنامه تیم ملی فوتسال مالزی برای تمرین در ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داتوک روسمالی اسماعیل، رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی اتحادیه فوتبال مالزی اعلام کرد تیم ملی فوتسال این کشور به منظور تقویت خود اردوی تمرینی را در ایران یا اسپانیا برگزار خواهد کرد. روسمالی گفت که دلیل برگزاری این اردو این است که مالزی اخیراً در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داتوک روسمالی اسماعیل، رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی اتحادیه فوتبال مالزی اعلام کرد تیم ملی فوتسال این کشور به منظور تقویت خود اردوی تمرینی را در ایران یا اسپانیا برگزار خواهد کرد. روسمالی گفت که دلیل برگزاری این اردو این است که مالزی اخیراً در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا نتوانست به هدف خود یعنی رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها جامه عمل بپوشاند.

روسمالی تأکید کرد: ما به زودی در اتحادیه فوتبال مالزی ملاقاتی را با اعضا این اتحادیه برگزار خواهیم کرد تا در مورد امکان شرکت در تورنمنت‌هایی خارج از کشور بحث و تبادل‌ نظر کنیم. همچنین به دنبال همکاری با کشورهایی همچون ایران و اسپانیا هستیم که پتانسیل و شهرت خوبی در فوتسال دارند که بتوانیم با رفتن به این کشورها از دانش آنها در این زمینه استفاده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

این بهترین فرصت برای بالابردن رکورد شمسایی است