کد خبر : 112325
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1396 - 10:13
-

تبریک شیخ سلمان به تیم ملی فوتسال و فدراسیون ایران به مناسب قهرمانی در قاره کهن

تبریک شیخ سلمان به تیم ملی فوتسال و فدراسیون ایران به مناسب قهرمانی در قاره کهن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال کشورمان روز گذشته در فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۸ در چین تایپه موفق شد ژاپن را با نتیجه قاطع ۴ بر صفر شکست دهد و برای دوازدهمین بار عنوان قهرمانی در قاره کهن را کسب کرد. شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر این افتخار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال کشورمان روز گذشته در فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۸ در چین تایپه موفق شد ژاپن را با نتیجه قاطع ۴ بر صفر شکست دهد و برای دوازدهمین بار عنوان قهرمانی در قاره کهن را کسب کرد.

شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر این افتخار آفرینی ایران گفت: از طرف خانواده فوتبال آسیا می‌خواهم قهرمانی و نمایش خیره کننده ایران در مسابقات آسیایی فوتسال را تبریک بگویم. ما همچنین باید ژاپن را نیز ستایش کنیم زیرا با روحیه عالیه مقابل ایران بازی کرد.

وی در ادامه از فدراسیون ایران تشکرد کرد و گفت: من همچنین از فدراسیون فوتبال ایران که در پشت صحنه به صورت خستگی ناپذیر کار می‌کنند، تبریک می‌گویم. اطمینان دارم که این قهرمانی منبع الهامی برای هواداران و بازیکنان جوان ایران خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.