کد خبر : 112371
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1396 - 14:46
-

ترابیان: فوتسال مدرن را از بازیکنان ایران با صلابت و دقت عمل شاهد بودیم

ترابیان: فوتسال مدرن را از بازیکنان ایران با صلابت و دقت عمل شاهد بودیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی که به عنوان رئیس هیات اعزامی تیم ملی فوتسال به رقابتهای جام ملتهای فوتسال آسیا در چین تایپه گفت: خوشبختانه تیم های حاضر در این رقابتها با قدرت ظاهر شده و رو به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی که به عنوان رئیس هیات اعزامی تیم ملی فوتسال به رقابتهای جام ملتهای فوتسال آسیا در چین تایپه گفت: خوشبختانه تیم های حاضر در این رقابتها با قدرت ظاهر شده و رو به رشد بودند. کشوری مانند میانمار که موفقیت و رشدش مرهون مربیان ایرانی بود به شکل مطلوبی در این دوره از بازیها حضور پیدا کرد. کشور عراق نیز با استفاده از بازیکنان ایرانی که در لیگ های عراق توپ می زدند، رشد و نمو بالایی داشت و عملکردش در این دوره از مسابقات کاملا مشخص بود.
وی ادامه داد: بسیاری از تیم ها مانند تایلند، ازبکستان و ژاپن جزء بزرگان آسیا هستند اما هیچ کسی فکر نمی کرد که تایلند را با نتیجه مقتدرانه ۹ بر یک شکست دهیم. در واقع عبور از تایلند پیام جدی برای تیم های دیگر بود. تیم ازبکستان با تمام تدابیری که اندیشیده بود، نهایتا بازی را واگذار کرد اما نکته جالبی که در پایان بازی و مصاحبه های سرمربیان تیم ها شاهد بودیم ، این بود که هم تایلند و هم ازبکستان از نوع رقابت با ایران راضی بودند.ایران به عنوان یک تیم بسیار برتر از تیم های فوق بود.
وی درباره دیدار برابر ژاپن گفت: تیم ژاپن در شروع بازی از بازیکنان خود خواسته بود که محکم بازی کنند و از طریق ایجاد تشنج، تشکیلات منسجم تیم ایران را دچار تغییر و تحول کنند اما بچه ها و کادر فنی توانستند با تدابیر و برنامه های مختلف به پیروزی برابر این تیم برسند. فوتسال مدرن را از بازیکنان ایران با صلابت و دقت عمل شاهد بودیم.
وی در پایان گفت: ما هدفمان این است که در جام جهانی ۲۰۲۰ حضوری مقتدرانه داشته باشیم و درخشان تر از کلمبیا ظاهر شویم. خوشبختانه شرایط بسیار مطلوب روحی و روانی در تیم ملی فوتسال حاکم است و بچه ها این شانس را داشتند که رئیس فدراسیون فوتبال از زوریخ به چین تایپه سفر کرد و حضورشان باعث شد تا روحیه مضاعفی به بازیکنان تزریق شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.