کد خبر : 112416
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1396 - 18:21
-

درودگر:باید جام اخلاق فوتسال را هم به ایران می دادند/ایران امروز قدرت بلامنازع فوتسال آسیاست

درودگر:باید جام اخلاق فوتسال را هم به ایران می دادند/ایران امروز قدرت بلامنازع فوتسال آسیاست
ئیس اسبق کمیته فوتسال، با ستایش قهرمانی مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا گفت: نه تنها جام قهرمانی که جام اخلاق نیز باید از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به ایران داده می شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد صادق درودگر درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت های آسیا اظهار داشت: تیم ملی ایران بدون رفتار ناپسند و خشونت آمیز قهرمانی را بدست آورد و رفتار بازیکنان حرفه ای و به دور از هرگونه حاشیه بود.
وی قهرمانی این دوره از رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا را مقتدرانه ترین قهرمانی ایران در آسیا توصیف کرد و افزود: بازیکنان تیم ملی نه تنها از نظر فنی، بلکه از نظر آرایش تیمی، ساختار دفاعی، پوشش، حمایت و تشویق یکدیگر بسیار هماهنگ بودند و حتی در یک صحنه در کارگروهی اشتباه نکردند.
این مدیر فوتبالی تصریح کرد: تیم ملی فوتسال شخصیت قهرمانی داشت و دست کم در هر پست، دو بازیکن هم سطح وجود داشتند؛ ایران امروز قدرت بلامنازع فوتسال آسیاست.
رئیس اسبق کمیته فوتسال ادامه داد: بازیکنان ایران برای پیروزی های قاطعانه خود از ثانیه اول هر دیدار با برنامه وارد زمین می شدند و برتری خود را به حریف دیکته می کردند.
درودگر درباره اقدامات لازم برای تکرار درخشش ایران در جام جهانی آتی فوتسال گفت: جام جهانی آوردگاه دیگری است و از امروز باید برای آن برنامه ریزی کرد.
وی خواستار برگزاری دیدارهای تدارکاتی مناسب و در سطح بالا برای ملی پوشان شد و اظهار داشت: باید از جوانگرایی آغاز شده در تیم ملی توسط «محمد ناظم الشریعه» حمایت کرد؛ باید این اطمینان را به بازیکنان تیم ملی داد که در صورت صعود به دیدار فینال جام جهانی فوتسال از نظر شهرت، اعتبار و مسائل مادی زندگی آنها با قبل بسیار متفاوت خواهد شد.
این مدیر فوتبالی با بیان اینکه تمامی نگاه ها در ورزش به رشته هایی است که ایران جزء ۱۰ تیم برتر جهان در آنهاست، تصریح کرد: جایگاهی که امروز در فوتسال و فوتبال ساحلی داریم حاصل چندین سال کار سخت و طاقت فرساست و برای حفظ این جایگاه باید شخصیت قهرمانی را در تیم حفظ کرد؛ از دست رفتن جایگاه کنونی خیلی سریع رخ می دهد.
درودگر درباره پاداش به بازیکنان تیم ملی فوتسال گفت: دست کم باید یک سوم یا یک چهارم از پاداشی را که به اعضای تیم ملی فوتبال پرداخت می کنند، به بازیکنان و اعضای تیم ملی فوتسال بدهند تا روحیه آنها حفظ شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.