کد خبر : 112364
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1396 - 12:03
-

هاشم‌زاده: تمام تیم‌های بزرگ آسیا را با اختلاف شکست دادیم و قدرت‌مان را به رخ کشیدیم

هاشم‌زاده: تمام تیم‌های بزرگ آسیا را با اختلاف شکست دادیم و قدرت‌مان را به رخ کشیدیم
مربی تیم ملی فوتسال کشورمان تأکید کرد که ایران با شکست تیم‌های بزرگ آسیا قدرت خود را به رخ حریفان کشیده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد هاشم‌زاده درباره برتری ۴ بر صفر تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل ژاپن و قهرمانی‌اش در آسیا اظهار داشت: فینال همیشه متفاوت از سایر دیدارهاست و قابل مقایسه با مراحل دیگر نیست. فینال بازی مرگ و زندگی است. ژاپن در اوایل بازی فشار زیادی روی دروازه ما آورد، اما بچه‌ها خوشبختانه توانستند با تجربه‌ای که داشتند این تیم را کنترل کنند. در ادامه هم در اواخر نیمه اول و نیمه دوم ما کاملاً به بازی مسلط بودیم و به نظرم توانستیم قدرت‌مان را به آسیا نشان دهیم.

وی ادامه داد: متأسفانه در دوره قبل که قهرمان شدیم خیلی از دوستان گفتند با تیم‌های قوی مانند ژاپن و تایلند بازی نکرده‌ایم، اما خدا را شکر در این دوره با تمام تیم‌های بزرگ آسیا بازی کردیم و همه را هم با اختلاف شکست دادیم. این مسئله قدرت ما را نشان می‌دهد. بازی‌ها واقعاً سخت شده و قدرت تیم‌ها افزایش پیدا کرده است، اما ما بیشتر از دیگر کشورها پیشرفت کرده‌ایم. دیدید که چقدر راحت توانستیم همه تیم‌ها را شکست دهیم و برای این هم بچه‌ها و کادرفنی زحمات زیادی کشیده‌اند.

مربی تیم ملی فوتسال در مورد اینکه گفته می‌شود فرهاد توکلی قصد دارد از تیم ملی خداحافظی کند، تصریح کرد:‌ روز گذشته من هم صحبت‌هایی را در اردو شنیدم، اما هنوز به طور مستقیم صحبتی با توکلی انجام نداده‌ام. فرهاد (توکلی) بازیکنی با توان بالا و یکی از بهترین بازیکنان ایران است. امیدوارم بتوانیم او را منصرف کنیم. کادر فنی برای این بازیکن زحمت‌ زیادی کشیده است. ضمن اینکه خود او هم سختی زیادی کشیده تا به اینجا رسیده است. واقعاً حیف است این بازیکن با این توانایی‌هایی که دارد در اوج از تیم ملی خداحافظی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.