کد خبر : 112428
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 - 12:36
دسته‌بندی نشده
-

قهرمانی با ۳ نفر اضافه!

قهرمانی با ۳ نفر اضافه!
اولين تصاوير دوازدهمين قهرماني تيم ملي فوتسال كه منتشر شد به وضوح مي‌توانستي سه نفر اضافه را در آن مشاهده كني، سه نفري كه تقريباً هيچ تناسبي با افراد شاد تصاوير نداشتند، ولي با ژست مديريتي‌شان مثل هميشه آمدند، عكس يادگاري گرفتند و رفتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اولین تصاویر دوازدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال که منتشر شد به وضوح می‌توانستی سه نفر اضافه را در آن مشاهده کنی، سه نفری که تقریباً هیچ تناسبی با افراد شاد تصاویر نداشتند، ولی با ژست مدیریتی‌شان مثل همیشه آمدند، عکس یادگاری گرفتند و رفتند.
مهدی تاج، عباس ترابیان و علی کفاشیان، سه کت و شلوارپوش حاضر در تصاویر بودند که البته هیچ تناسبی با محمد ناظم‌الشریعه دیگر کت و شلوارپوش حاضر در عکس‌ها نداشتند، چراکه این آخری برای بالا رفتن دوازدهمین جام قهرمانی ایران تا مرز سکته پیش رفت و هزار و یک حرف شنید، اما آن سه تای اولی رفتند چین‌تایپه گشت و گذاری کردند و برگشتند، حتی کفاشیان که مثلاً سرپرست کمیته فوتسال است تا قبل از بازی‌های نیمه‌نهایی اصلاً در جمع ملی‌پوشان دیده نشد تا ثابت کند آقایان چقدر خوش‌سفر هستند.

به هر حال تیم قهرمان شد و وقت عکس یادگاری همه ظاهر شدند، چقدر هم سعی کردند که خودشان را فعال نشان دهند تا جایی که حتی اینجا مجری پرطمطراق و پراشتباه برنامه هم برای آنها نوشابه باز کرد و لقب مترجم بین‌المللی به یکی از آنها داد. تاج، ترابیان و کفاشیان عکس‌های یادگاری‌شان را گرفتند و حالا فکر می‌کنیم که چقدر خوب شد آنها در عکس‌های یادگاری همین تیم وقتی روی سکوی سوم دنیا قرار گرفت، نبودند چون به هر حال جام جهانی بود و ورود نفرات اضافه ممنوع! شاید هم به همین خاطر است که این عنوان ارزشمند شاگردان ناظم‌الشریعه را اصلاً به حساب نیاوردند و قرار نیست که پاداش آن را پرداخت کنند. حالا اما قصه فرق می‌کند، آقایان عکس‌هایشان را گرفتند و این شاید دست آخر به سود ناظم‌الشریعه و بچه‌های تیم ملی فوتسال تمام شود و حداقل پاداش این قهرمانی شیرین به آنها پرداخته شود.

اصل کار اما این است که گرفتن عکس یادگاری درد بی‌درمان ورزش ماست، اینکه غروب ۲۲ بهمن‌ ۹۶؛ تاج، کفاشیان و ترابیان با ژستی پیروزمندانه و مدیریتی کنار بچه‌های عرق ریخته فوتسال و سرمربی حرص و جوش خورده‌شان حاضر شدند و با خنده عکس گرفتند، رشته‌ای است که سردراز دارد. حتماً این تصاویر و این افراد اضافه هنگام بازگشت تیم ملی از چین‌تایپه با تعدادی بالاتر تکرار می‌شود، در این هیچ شکی وجود ندارد، چون مدیران ورزش کشور عادت کرده‌اند که فقط در ایام پیروزی و قهرمانی خودی نشان دهند که در زمان مدیریت ما این اتفاق افتاده است.

تاح ناظم الشریعه

نمونه‌های این اتفاق کم نیست. این اتفاق بد بعد از المپیک، بعد از بازی‌های آسیایی و بعد از رقابت‌های قهرمانی جهان در رشته‌های گوناگون زیاد تکرار شده، اینقدر که نوشتن از آن واقعاً سخت است، ولی مدیران ورزش را ابایی از آن نیست، چراکه عدم پاسخگویی را خوب یاد گرفته‌اند، اما از آنجا که باید خودنمایی کنند، حضور داشتند. فوتسالی‌ها سال‌هاست فریاد می‌‌زنند به خاطر نداشتن امکانات، وجود تبعیض‌های موجود میان آنها و برادر ناتنی‌شان فوتبال، مدت‌هاست که فریاد می‌‌زنند فوتسال هیچ سروصاحبی ندارد و اگر غیرت بچه‌های تیم ملی نبود همین عناوین هم مدت‌ها قبل توسط آسیایی‌های تا دندان مسلح و پرانگیزه برای بردن ایران از دست‌مان رفته بود.

آقایان عکس یادگاری گرفتید؛ قبول، برای یادگاری قابش کنید و به مابقی تصاویرتان اضافه کنید، اما حداقل یادتان نرود که مردان ناظم‌الشریعه با سخت‌ترین شرایط راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا شدند. فراموش نکنید که آنها باید شانه به شانه حریفان جهانی‌شان قدم بردارند، چون ثابت کرده‌اند لیاقتش را دارند. از یاد نبرید که تکرار عنوان سومی جام جهانی با ثبت این تصاویر یادگاری میسر نمی‌شود. باید کار کرد، کاری که وظیفه ناظم‌الشریعه و شاگردانش است، اما در سایه حمایت‌های شما.

جشن قهرمانی ایران تیم ملی 2018 آسیا

جناب تاج، آقای کفاشیان و ترابیان، یک‌شنبه بعدازظهر خنده‌کنان عکس یادگاری گرفتید و تصاویر قهرمانی مردان بی‌ادعای ناظم‌الشریعه را خراب کردید، ایرادی ندارد اما در پاسخ به این تصاویر به یادماندنی برای خودتان حداقل کمی، فقط کمی به درددل‌های سرمربی تیم ملی فوتسال گوش کنید و کمی بیشتر با شاگردان او مهربان‌ باشید. حداقل برای خودتان، برای اینکه بتوانید عکس‌های یادگاری زیادی با این تیم جهانی بیندازید بیشتر به آنها برسید.
منبع: جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.