کد خبر : 112445
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 - 10:56
-

کفاشیان:لیاقت فوتسال ایران این است که در مسابقات جهانی هم قهرمان شود/مسئول هیأت شیراز در امر آنالیز به کادر فنی تیم ایران کمک می‌کرد/در این مسابقات کمبود خبرنگار داشتیم

کفاشیان:لیاقت فوتسال ایران این است که در مسابقات جهانی هم قهرمان شود/مسئول هیأت شیراز در امر آنالیز به کادر فنی تیم ایران کمک می‌کرد/در این مسابقات کمبود خبرنگار داشتیم
رئیس کمیته فوتسال ایران گفت: بچه‌های ایران بسیار فوق‌العاده در این تورنمنت ظاهر شدند و توانستند مزد زحماتشان را بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان بعد از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا در جمع خبرنگاران در خصوص این قهرمانی اظهار داشت: به همه ملت ایران تبریک می‌گویم. بچه‌های ایران بسیار فوق‌العاده در این تورنمنت ظاهر شدند و توانستند مزد زحماتشان را بگیرند. به نظر من لیاقت فوتسال ایران این است که در مسابقات جهانی بتواند قهرمان شود چرا که پتانسیل این قهرمانی را داریم. توانستند با شرایط سخت کار بزرگی انجام بدهند، برنامه‌ریزی‌های خوبی در این مدت برای فوتسال کردیم.

وی در ادامه گفت: تمام جوایز را اعم از آقای گلی، بهترین بازیکن و خیلی از جوایز دیگر را در این تورنمنت گرفتیم که نشان می‌دهد ایران قدرت آسیاست. به همه خانواده فوتسال تبریک می‌گویم که ما نشان دادیم که تیم بسیار با اخلاقی هستیم و توانستیم اقتدارمان را در فوتسال نشان دهیم.

وی درباره اینکه چرا همراه تیم ملی فوتسال یک آشپز نرفته بود اما رئیس هیأت فوتبال شیراز راهی چین تایپه شده بود، گفت: بحث آشپز اصلاً مطرح نبود، آنجا غذایی که تهیه می‌شد برای همه تیم‌ها فراهم بود. ما اگر ۱۰ نفر را هم می‌بردیم مشکلی نبود اما مسئول هیأت شیراز از مسئولان کمیته آموزش است و در بحث آنالیز بازی‌ها هم به کادر فنی کمک می‌کرد. تیم ژاپن ۵-۶ آنالیزور با خودش آورده بود و مسئول هیأت شیراز در امر آنالیز به کادر فنی تیم ایران کمک می‌کرد و نباید بابت این چیزها ناراحت می‌شد. البته ما در این مسابقات کمبود خبرنگار داشتیم. درباره حضور خودم هم باید بگویم که من در AFC مسئولیت دارم و به دلیل سمتم در این مسابقات حاضر شدم. البته در تمرینات تیم حاضر می‌شدم و با بچه‌های تیم ایران هم ارتباط داشتم، خوشبختانه مشکلی وجود نداشت و باید کار را به گونه‌ای پیش ببریم که قدرت اول آسیا باشیم و باید به سمتی برویم که فوتسال ایران در آسیا کماکان در بالا باشد. در فیفا کمیته فوتسال برداشته شده و باید آن را دوباره ایجاد کرد. از طرفی جام ملت‌های اروپا هم با این مسابقات همزمان بود و باید برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام داد.

رییس کمیته فوتسال فدراسیونت فوتبال تا کید کرد: مسئولیت من در چین تایپه چیز دیگری بود. من مسئول کمیته فوتسال آسیا هستم. من با کادر فنی تیم ملی در تماس بودم. من مشکل قانونی نداشتم که به تیم ملی سر بزنم اما دائما درجلسه بودم و با مدیران تیم‌های مختلف در تماس بودم. مشکل اصلی این است که باید روند کار را طوری پیش ببریم که قدرت اول آسیا باشیم. با مسئولان تیم‌ها صحبت کردیم که کمیته فوتسال را در فیفا ایجاد کنیم. ما باید فوتسال را بالا نگه داریم. در همین زمان جام ملت‌های فوتسال اروپا هم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷

این تیم ملی ثمره تیم امید چند سال پیش است
پیشنهاد می کنم تیم ملی امید که اقای صانعی ساخته بعنوان یک تیم باشگاهی در لیگ فوتسال شرکت کند مثل رشته والیبال
قطعا اینکار به نفع تیم ملی است