کد خبر : 112598
تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1396 - 13:20
-

حسن زاده:از ما انتظار دارند قهرمان جهان شویم/هیچ زمانی آشپز با تیم ملی نبوده است/امکانات فوتسال به اندازه انتظارات نیست

حسن زاده:از ما انتظار دارند قهرمان جهان شویم/هیچ زمانی آشپز با تیم ملی نبوده است/امکانات فوتسال به اندازه انتظارات نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی مقتدرانه قهرمان بازی های فوتسال قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ شد که کاپیتانی تیم بر عهده علی اصغر حسن زاده بود.بازیکنی که در پایان رقابتها عنوان بهترین بازیکن مسابقات را هم از آن خود کرد.به این بهانه گپی زدیم با بازیکن قمی تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی مقتدرانه قهرمان بازی های فوتسال قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ شد که کاپیتانی تیم بر عهده علی اصغر حسن زاده بود.بازیکنی که در پایان رقابتها عنوان بهترین بازیکن مسابقات را هم از آن خود کرد.به این بهانه گپی زدیم با بازیکن قمی تیم ملی فوتسال ایران.

این دوره از مسابقات را چطور دیدی؟

مسابقات در هر دوره نسبت به دوره قبل سخت تر می شود.شاهد بازیهای فشرده تر هستیم و تیم ها با آمادگی بیشتر پای به مسابقات می گذارند و شاهد پیشرفت فوتسال در آسیا هستیم.در همین دوره تیم دوم گروه ما که عراق بود تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت و به عنوان چهارمی رسد و حتی می توانست تیم سوم مسابقات هم شود. با این حال تیم ما قدرتمندانه ظاهر شد و با اقتدار به قهرمانی رسید و خوشحالم که شرمنده مردم و هواداران فوتسال نشدیم.

خودت هم به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شدی.این سالها همه جوایز فوتسال را درو کردی؟

لطف خداست و تلاش همبازی هایم.این عناوین وقتی در کنار قهرمانی ها و موفقیت های تیم ملی قرار می گیرد برایم شیرین تر و بیادماندنی تر می شود.

بحثی که مطرح است اینکه فدراسیون توجه لازم را به فوتسال ندارد.بعد از جام جهانی هم اتفاق خاصی رخ نداد؟

واقعیت این است که بعد از سومی در جام جهانی انتظارات از تیم ملی فوتسال بسیار بالا رفته و همه دوست دارند که ما موفقیت های جهانی را کسب کنیم.باید قبول کنیم که امکانات ما مطابق با انتظاراتی که  مردم از ما دارند نیست و فکر می کنم اگر از تیم ملی به خوبی حمایت شود و شرایط مناسب باشد قهرمان جهان هم دور از دسترس نیست.

میزبانی چین تایپه چطور بود؟

ما به اکثر کشورها که می رویم از لحاظ امکانات و مسائل سخت افزاری شرایط خوبی دارند و مشکلی نیست اما بحث تغذیه در این دوره تا حدودی ما را اذیت کرد.

اینکه می گفتند تیم ملی باید خودش آشپز می برد را قبول داری؟

ما همیشه در کشورهای شرق آسیا مثل ویتنام،تایلند،ژاپن و .. مشکل تغذیه داریم.این چندسالی که من در تیم ملی بودم ندیدم آشپز با تیم بیاید و مشکل تغذیه همیشه بوده است.

قراراست پاداش ۲۲ میلیونی هم به تیم ملی داده شود؟

همیشه بحث پاداش بوده و گفته ایم که ما برای پاداش بازی نمی کنیم اما باید شان و منزلت بازیکنان هم حفظ شود. امیدوارم پاداشی که قول دادند پس از تصویب در هیات رئیسه داده شود.

حرف خاصی اگر مانده.

اول اینکه از مسئولانی که در مراسم استقبال ما چه در فرودگاه و چه در قم حضور داشتند تشکر می کنم. از اینکه در روز ۲۲ بهمن قهرمان شدیم خوشحالم و این قهرمانی را به مردم تقدیم می کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.