کد خبر : 112604
تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1396 - 13:26
-

قلی زاده:ممکن است در مسابقات فصل آینده لیگ برتر شرکت نکنیم

قلی زاده:ممکن است در مسابقات فصل آینده لیگ برتر شرکت نکنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل تیم فوتسال آتلیه طهران قم با بیان این که برنامه ای برای حضور در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در سال آینده نداریم، گفت: متاسفانه برغم وعده هایی که به بازیکنان تیم داده ایم هنوز ۵۰درصد قرارداد آنها پرداخت نشده است، به همین دلیل از نظر روحی و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل تیم فوتسال آتلیه طهران قم با بیان این که برنامه ای برای حضور در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در سال آینده نداریم، گفت: متاسفانه برغم وعده هایی که به بازیکنان تیم داده ایم هنوز ۵۰درصد قرارداد آنها پرداخت نشده است، به همین دلیل از نظر روحی و مالی در وضعیتی نیستیم که برای فصل بعدی برنامه ریزی کنیم.

رسول قلی زاده مدیرعامل باشگاه آتلیه طهران قم خاطرنشان کرد: شغل اصلی بازیکنان تیم، فوتسال است و ما اگر نتوانیم این افراد را از نظر مالی تامین و قرارداد آنها را پرداخت کنیم انگیزه ای برای حضور در مسابقات برای آنها باقی نمی ماند.
وی ادامه داد: متاسفانه بعد از بیش از یک ماه از پایان مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور تا امروز، هیچ کس از مسئولان ورزشی استان از بنده به عنوان مدیرعامل و صاحب امتیاز تیم فوتسال آتلیه طهران قم، سوال نکرده که آیا برای سال آینده برنامه ای دارید یا ندارید و یا چه مشکلی داریم، این برخوردها، انگیزه ای را برای ما باقی نمی گذارد.
تیم فوتسال آتلیه طهران قم در این فصل رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور موفق به کسب رتبه پنجم شد. با توجه به سقوط تیم هیات فوتبال استان قم به عنوان تیم اصلی و رسمی استان به لیگ دسته یک، همه امید فوتسال دوستان استان به تیم فوتسال آتلیه طهران قم می باشد، ولی با توجه به این که این تیم مربوط به بخش خصوصی است، امکان انصراف از مسابقات و یا واگذاری آن به استان دیگر نیز وجود دارد.
وی با اشاره به مشکلات پیش روی ورزش قم گفت: مهمترین و بزرگترین مشکل همه تیم ها وباشگاه ها، مسائل مالی است که مسئولان باید برای رفع آن تلاش کنند.
وی ادامه داد: مشکل دیگر، دریافت مالیات های سنگین از حامیان مالی است که مانع فعالیت آنها در ورزش قم می شود و اگر دولت بتواند حامیان مالی موثر در ورزش را از نظر مالیات معاف کند، کمک بزرگی به ورزش کرده است.
قلی زاده بیان داشت: طبق مذاکراتی که با برخی حامیان مالی برای حضور در تیم آتلیه طهران قم داشتم، بحث مالیات از دغدغه های اصلی آنها بود و اگر دولت بتواند تضمینی برای معافیت مالیاتی به حامیان مالی ورزش بدهد، ما دیگر شاهد وضعیت رکود و سقوط در ورزش استان نخواهیم بود.
وی با اشاره به این که رشته های ورزشی نقش بسیار مهمی در اشتغالزایی دارند، گفت: یک کارخانه برای به کارگیری یک فرد بیکار در سال باید حدود ۲ میلیارد ریال هزینه کند ولی یک تیم ورزشی با کمترین هزینه، ۲۵ الی ۳۰ تن را به صورت مستقیم مشغول می کند.
قلی زاده اظهار داشت: وقتی ما نتوانستیم شرایط مناسبی را برای حامیان مالی در قم فراهم کنیم تیم هایی مانند صبا و هیات فوتبال قم سقوط کردند که نتیجه آن بیکار شدن برخی بازیکنان و کاهش اقتدار ورزش قم می باشد.
وی افزود: گاهی بازیکنان لیگ برتری ما در این فصل به خاطر مشکلات مالی در خوابگاه هایی اقامت می کردند که دور از شان آنها بود و در ما استان های دیگر با چنین مشکلاتی مواجه نیستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.