کد خبر : 112648
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1396 - 18:49
-

سرمربی فوتسال بانوان روسیه: همیشه از تیم ایران یاد می‌گیریم

سرمربی فوتسال بانوان روسیه: همیشه از تیم ایران یاد می‌گیریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کوزمین پس از شکست تیمش مقابل تیم ایران در بازی تدارکاتی اظهار داشت: خوشحالم که دوباره با تیم ایران بازی می‌کنیم و از این بابت که هر ساله به ایران می‌آییم خوشحالم. فوتسال ایران طرفداران زیادی دارد که از این رشته لذت می‌برند. وی افزود: تیم ایران را خیلی وقت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کوزمین پس از شکست تیمش مقابل تیم ایران در بازی تدارکاتی اظهار داشت: خوشحالم که دوباره با تیم ایران بازی می‌کنیم و از این بابت که هر ساله به ایران می‌آییم خوشحالم. فوتسال ایران طرفداران زیادی دارد که از این رشته لذت می‌برند.

وی افزود: تیم ایران را خیلی وقت است که ندیده بودم و امروز بازی خوبی را از این تیم شاهد بودم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان روسیه ادامه داد: تیم روسیه بازیکنان جوانی را در اختیار گرفته که در این بازی اولین تجربه بین‌المللی خود را داشتند. بر همین اساس برخی از این بازیکنان جوان با استرس در زمین حاضر شدند. علاوه بر این که بازیکنان آمادگی جسمانی خوبی نداشتند.

کوزمین ادامه داد: امیدوارم برای بازی فردا عملکرد بهتری داشته باشیم. با این وجود کادر فنی روسیه از نتیجه و عملکرد بازیکنان مقابل ایران راضی هستم.

وی یادآور شد: ما همیشه نکته‌های جدیدی را از تیم ایران یاد می‌گیریم، بازیکنان ایران اعتماد به نفس بالایی دارند. در بازی امروز تیم ایران بیشتر تهاجمی بود تا تدافعی.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان روسیه گفت: تیم ملی روسیه به دنبال کشف استعدادهای جدید است و خود را برای مسابقات کاپ اروپا آماده می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.