کد خبر : 112724
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1396 - 15:07
-

دست درازی فدراسیون به خزانه فوتسال/ ۵۸۰ میلیون تومان کمیته فوتسال کجاست؟

دست درازی فدراسیون به خزانه فوتسال/ ۵۸۰ میلیون تومان کمیته فوتسال کجاست؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سازمان لیگ فوتسال به دلیل درآمدهای اختصاصی‌اش در سال‌های اخیر، حساب جداگانه از فدراسیون فوتبال داشته و براساس اسناد منتشر شده(اینجا بخوانید) در سال ۱۳۹۵ درآمد یک میلیارد و هشت میلیون تومانی داشته است. اما اتفاق تاسف‌بار این است که فدراسیون فوتبال در سال‌های گذشته با دست‌درازی به حساب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سازمان لیگ فوتسال به دلیل درآمدهای اختصاصی‌اش در سال‌های اخیر، حساب جداگانه از فدراسیون فوتبال داشته و براساس اسناد منتشر شده(اینجا بخوانید) در سال ۱۳۹۵ درآمد یک میلیارد و هشت میلیون تومانی داشته است.
اما اتفاق تاسف‌بار این است که فدراسیون فوتبال در سال‌های گذشته با دست‌درازی به حساب اختصاصی سازمان لیگ فوتسال، اقدام به برداشت پول‌های هنگفت کرده و این در حالی است که فدراسیون هیچ کمکی به فوتسال نمی‌کند و حال مشخص شده از حساب فوتسال نیز به نفع فوتبال برداشت کرده است!
براساس اسناد دریافتی از یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال، مبلغی حدود ۵۰۰ میلیون تومان در زمان ریاست عباس ترابیان در کمیته فوتسال از سوی فدراسیون فوتبال برداشت شده است. این مبلغ مستقیما به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شد چرا که این باشگاه در زمان وقت درگیر مشکلات شدید مالی بود.
همچنین حدود ۸۰ میلیون تومان در زمان ریاست رضا افتخاری توسط فدراسیون فوتبال از حساب فوتسال برداشت شد. این مبلغ نیز برای تهیه بلیط هواپیمای تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اختصاص داده شد.
به گفته این منبع آگاه، این مبالغ هنوز به حساب سازمان لیگ فوتسال بازنگشته است. از طرفی یکی از اعضای کمیته فوتسال که نخواست نامش فاش شود، اعلام کرد فدراسیون فوتبال در ازای پولی که برداشت کرده بود، در خرید ساختمان جدید به کمیته فوتسال کمک کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.