کد خبر : 112703
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1396 - 13:12
-

ناظم الشریعه: برنامه‌های تیم ملی را ۳ ماه قبل تحویل کمیته فوتسال دادم/ هیچگاه ادعا نکردم قهرمانی حاصل زحمت خودم است

ناظم الشریعه: برنامه‌های تیم ملی را ۳ ماه قبل تحویل کمیته فوتسال دادم/ هیچگاه ادعا نکردم قهرمانی حاصل زحمت خودم است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه در مورد برنامه های تیم ملی در سال آینده گفت: طبق تصمیمی که توسط کادر فنی صورت گرفته است، قرار شده که بازیکنان تیم ملی تا اواخر فروردین ماه در استراحت باشند. وی در ادامه گفت: برنامه های تیم ملی برای سال آینده را حدود ۳

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه در مورد برنامه های تیم ملی در سال آینده گفت: طبق تصمیمی که توسط کادر فنی صورت گرفته است، قرار شده که بازیکنان تیم ملی تا اواخر فروردین ماه در استراحت باشند.

وی در ادامه گفت: برنامه های تیم ملی برای سال آینده را حدود ۳ ماه قبل  تحویل ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه  فوتسال و کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال دادیم و تا کنون چندین مکاتبه کتبی هم داشتیم و قرار است که روز چهارشنبه در جلسه ای  مجددا  این برنامه‌ها را مرور و قطعی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به سوالی که بعضی از افراد مدعی هستند که شما قهرمانی تیم ملی در آسیا را حاصل تلاش خود می دانید گفت: واقعا نمی دانم چرا این صحبتها می شود. من بارها در مصاحبه‌های خودم گفتم قهرمانی تیم ملی در هر سطوحی حاصل تلاش باشگاه‌ها و مربیان زحمت‌کش و برگزاری لیگ منظم و حمایت فدراسیون فوتبال است و تا به امروز هیچ وقت چنین ادعایی نداشتم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.