کد خبر : 112666
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1396 - 10:40
-

هیجان در هفته پایانی لیگ دسته اول

هیجان در هفته پایانی لیگ دسته اول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته هجدهم و پایانی لیگ دسته اول در شرایطی دوشنبه برگزار می شود که تاکنون تکلیف سه تیم صعود کننده به پلی آف مشخص شده و در هفته پایانی تکلیف چهارمین تیم صعود کننده هم مشخص می شود. در سالهای قبل چهار تیم صعود کننده به پلی آف به صورت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته هجدهم و پایانی لیگ دسته اول در شرایطی دوشنبه برگزار می شود که تاکنون تکلیف سه تیم صعود کننده به پلی آف مشخص شده و در هفته پایانی تکلیف چهارمین تیم صعود کننده هم مشخص می شود.

در سالهای قبل چهار تیم صعود کننده به پلی آف به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم بازی می کردند که این ساز و کار مورد انتقاد برخی تیمها قرار گرفت و مقرر شد از این دوره تیم ها به صورت ضربدری با هم پیکار کنند.

بازیهای گروه اول دو هفته ای ست که به پایان رسیده و تیم سن ایچ ساوه به عنوان صدرنشین و استقلال نوین ماهشهر به عنوان تیم دوم راهی مرحله پلی آف شدند.در گروه دوم اما به دلیل حضور یک تیم بیشتر بازیها تا هفته هجدهم ادامه خواهد داشت که از این گروه صعود تیم اهورای بهبهان به عنوان صدرنشین قطعی شده اما این تیم در روز پایانی در خانه مبل کریمی البرز دیداری حساس پیش رو دارد که چنانچه بازنده این بازی باشد تیم مبل کریمی دومین تیم صعود کننده خواهد بود اما در صورت رقم خوردن هر نتیجه دیگری تیم رعد پدافند مشهد به عنوان دومین تیم این گروه راهی پلی آف می شود.

بدین ترتیب بازی های لیگ دسته اول در مرحله گروهی به پایان می رسد در حالی که همه منتظر هستند تا تکلیف تیم چهارم صعود کننده به پلی آف مشخص شود آنچه قطعی است حضور یک تیم از جنوب کشور در فصل آتی لیگ برتر است چرا که تیم های استقلال نوین ماهشهر و اهورای بهبهان برگزار کننده یکی از پلی آف های لیگ دسته اول هستند و برنده این بازی راهی لیگ برتر می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.