کد خبر : 112743
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1396 - 18:27
-

کوزمین: مشکلی برای بازی با حجاب نداشتیم/ ایرانی‌ها خودشان را خوب نشان دادند

کوزمین: مشکلی برای بازی با حجاب نداشتیم/ ایرانی‌ها خودشان را خوب نشان دادند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کوزمین سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان روسیه بعد از برتری ۴ بر ۳ مقابل ایران در دومین دیدار دوستانه گفت: نسبت به دیروز بازی بسیار خوبی بود ما امروز بردیم و من از نتیجه راضی بودم. ایرانی‌ها امروز خودشان را خوب نشان دادند و فکر می‌کنم که آنها هم از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کوزمین سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان روسیه بعد از برتری ۴ بر ۳ مقابل ایران در دومین دیدار دوستانه گفت: نسبت به دیروز بازی بسیار خوبی بود ما امروز بردیم و من از نتیجه راضی بودم. ایرانی‌ها امروز خودشان را خوب نشان دادند و فکر می‌کنم که آنها هم از نظر تیمی و هم انفرادی بسیار خوب هستند. برای تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: ما خودمان را برای مسابقات اروپایی آماده می‌کنیم و اطلاعاتی که به دست می‌آوریم برای مسابقات آینده به ما کمک می‌کند. فکر می‌کنم روز گذشته ایران بهتر از امروز بازی کرد. اما ما در دومین مسابقه و در نیمه دوم خوب بودیم اگرچه تعداد زیادی از بازیکنان ما جوان هستند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان روسیه در پایان درباره اینکه بازیکنانش با حجاب مقابل ایران بازی کردند، خاطرنشان کرد: هیچ مشکلی برای ما نبود و باعث افتخار ما است ما به قوانین ایران احترام می‌گذاریم. البته دختران ما کمی احساس ناراحتی داشتند اما نشان دادند از عهده آن خوب برمی‌آیند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.