کد خبر : 112938
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1396 - 14:12
-

سلیمانی :تاسیسات با پاس قوامین ادغام خواهد شد/احتمال خروج گیتی پسند بسیار کم است/حامیان مالی به لیگ می آیند

سلیمانی :تاسیسات با پاس قوامین ادغام خواهد شد/احتمال خروج گیتی پسند بسیار کم است/حامیان مالی به لیگ می آیند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال در رابطه با حضور حامیان مالی در فصل آینده لیگ فوتسال و همچنین انصراف برخی تیم ها گفت: با نظر و بررسی مسئولان برگزاری مسابقات لیگ فوتسال در فصل آینده شاهد حضور حامیان مالی برای پخش تلویزیونی و اینترنتی بازی ها خواهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال در رابطه با حضور حامیان مالی در فصل آینده لیگ فوتسال و همچنین انصراف برخی تیم ها گفت: با نظر و بررسی مسئولان برگزاری مسابقات لیگ فوتسال در فصل آینده شاهد حضور حامیان مالی برای پخش تلویزیونی و اینترنتی بازی ها خواهیم بود و همچنین با فروش حق تبلیغ های اطراف زمین درآمدی ایجاد می کنیم تا مبلغی به تیم های لیگ برتر فوتسال پرداخت شود.

او همچنین افزود: تا به این لحظه هیچ تیمی از شرکت در مسابقات لیگ انصراف نداده است . تیم گیتی پسند هم یکی از بهترین تیم های حاضر در لیگ است و احتمال خروج تیم بسیار کم است. تیم تاسیسات دریایی هم دچار یکسری از مشکلات اداری شده است و در صورت حل نشدن این مشکلات، این تیم لیگ برتری با تیم پاس قوامین که سهام دار تاسیسات است ادغام خواهد شد.

سلیمانی همچنین درباره جوایز قهرمانی ۲ فصل پیش تیم گیتی پسند که به کادر فنی و بازیکنان این تیم پرداخت نشده است گفت: تیم گیتی پسند همزمان با قهرمانی در لیگ، بدهی هایی به سازمان لیگ فوتسال داشت که با مبلغ بدست آمده از قهرمانی تیم در مسابقات، این بدهی ها از بین رفتند.

دبیر لیگ فوتسال همچنین در رابطه با هزینه ۳۵ میلیونی ثبت نام در لیگ و از بین رفتن تمایل شرکت در مسابقات برای تیم های خصوصی اظهار کرد: ۳۵ میلیون از هر تیم برای حضور در لیگ گرفته می شود و به هیچ وجه پولی به فدراسیون نرفته و تمامی مبالغ، برای برگزاری لیگ فوتسال هزینه می شود. این مبلغ پرداخت شده از سوی تیم ها شده نیز کافی نیست و فدراسیون حدود ۲۰ میلیون تومان به هر تیم کمک می کند.

کاظم سلیمانی همچنین در رابطه با تضمین تیم ها برای حضور کامل در مسابقات لیگ برتر فوتسال گفت: از فصل آینده از تیم ها مدرکی را بابت ضمانت از تیم ها گرفته خواهد شد تا هیچ تیمی دیگر در نیم فصل یا پس از چند بازی کنار نکشد و مشکلاتی را برای لیگ به وجود نیاورد.
منبع:yjc

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.