کد خبر : 112942
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1396 - 14:39
-

۲۵هزار دلار جام بین قاره‌ای کجا رفته است؟

۲۵هزار دلار جام بین قاره‌ای کجا رفته است؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی در آخرین مصاحبه خود عنوان کرد که تیمی در تورنمنت قهرمان می‌شد و درحالی که باید جایزه را بین بازیکنان تقسیم می‌کردند، نصفش را به بازیکنان داده و بقیه‌اش را خودشان برداشته‌اند! از این صحبت‌های شمسایی با پیگیری خبرنگار Fut5al از بازیکنان سابق تیم‌ملی ایران اینطور رمزگشایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی در آخرین مصاحبه خود عنوان کرد که تیمی در تورنمنت قهرمان می‌شد و درحالی که باید جایزه را بین بازیکنان تقسیم می‌کردند، نصفش را به بازیکنان داده و بقیه‌اش را خودشان برداشته‌اند! از این صحبت‌های شمسایی با پیگیری خبرنگار Fut5al از بازیکنان سابق تیم‌ملی ایران اینطور رمزگشایی شد.

بنا به اعلام بازیکنان تیم‌ملی ایران در تورنمنت جام بین قاره‌ای فوتسال در اکتبر سال۲۰۰۹ یا همان مهر ماه ۱۳۸۸ که به میزبانی کشور لیبی و با حضور ۶تیم برگزار شد، تیم‌ملی ایران به مقام قهرمانی دست یافت که جایزه ۵۰هزار دلاری آن به تیم کشورمان رسید.

گفته می‌شود در پایان این تورنمنت ۲۵هزار دلار از این پاداش میان بازیکنان ایران تقسیم می‌شود اما با اعلام علی کفاشیان رئیس فدراسیون وقت در لیبی عنوان می‌شود که مابقی این پول صرف توسعه فوتسال می‌شود در حالی که بنا به اعلام منابع آگاه چنین پولی وارد صورتحساب‌های فدراسیون نشده و یا حداقل شفافیتی در اعلام این رقم مشخص در اسناد وجود ندارد!

پایگاه خبری فوتسال ایران به جهت انتشار سند یا اسنادی احتمالی به تاریخ همان سال از سوی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در قبال این شبهه بزرگ به وجود آمده، اعلام آمادگی می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.